Moje sny nr 6. (Dresiarz)

in #polish6 years ago

Witam!!! Dzisiaj miałem tylko 1 sen, nie pamiętam początkowych zdarzeń ale pewien najważniejszy jego fragment zapadł mi w pamięć.

Ten sen nazwał bym po prostu "dresiarz". Pamiętam że sen był bardziej rozbudowany, ale pamiętam tylko że byłem w bloku mieszkalnym i miałem tam swoje mieszkanie. Na przeciwko mieszkał jakiś dresiarz i powiedział mi na korytarzu żebym go odwiedził, tak też zrobiłem. Po paru minutach gdy udałem się do niego, na miejscu mi powiedział takie słowa, "zdemoluj w moim mieszkaniu wszystko co chcesz, nalegam". Myślę sobie co będę kolesiowi psuł wszystko. Pewnie mnie nie puści jak czegoś nie zniszczę, wybiłem mu tylko okno.

Po chwili dresiarz powiedział, dobra robota, szkoda że tylko tyle zniszczyłeś. Teraz idziemy do ciebie. Coś tam pod przymusem niszczyłem, jakieś mało wartościowe rzeczy, żeby koleś się tylko odczepił. Po jakiejś chwili odpuścił i opuścił blok, a ja tłukłem tylko filiżanki i jakieś figurki. Więc nie było dużej demolki. W tym momencie sen się zakończył.

Ciekawe co by było gdybym zniszczył u niego coś więcej niż okno, czy wyżył by się i było by mu dosyć niszczenia w swoim domu. Czy dalej by po wszystkim chciał niszczyć rzeczy w moim mieszkaniu. On sam nic nie niszczył, po prostu chciał żebym ja to zrobił. Wyglądał tak że ciężko było by mu się sprzeciwić był bardzo postawny.

Na dzisiaj to tyle, miłej niedzieli!!!


Sort:  

Powiem Ci że masz ciekawe sny na pozór błahe lecz można się w nich doszukać głębi. Pomyśl czego może Cię ten sen nauczyć ;)

To poczekaj na jutrzejszy post, miałem fajny sen kilka dni temu.

Nawet spoko sen. Całe szczęście, że ten drechu nic Ci nie zrobił.

Mnie to się śniły dziś jakieś bzdety. Śniło mi się, że grałem w szachy z JayJayJokerem (czemu akurat z nim?) w szachy... przez teamspeaka. On miał swoją szachownicę, ja swoją i tylko wypowiadaliśmy swoje ruchy. Partia się nie zakończyła bo się obudziłem XD

Ja także życzę miłej niedzieli :)

Drechu groźny, Różala przypominał.

Fakt warto o tym może pisać, ludzie starszej daty czesto tłumaczą sny. U mnie różnie bywa, czasem mam bardziej przejrzyste a czasem pamietam i po chwili zapominam. Czesto sprawdzam znaczenie swoich snów.

Miałem przejrzysty sen kilka dni temu, jutro będzie post o nim.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62767.81
ETH 2942.54
USDT 1.00
SBD 3.55