You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bez paniki!

in #polish4 years ago

Ani tą mądre ani śmieszne. Wchodzisz ludziom do domu i sprawdzasz ile mają srajtaśmy? Czy nie wyścibiłeś nosa zza monitora od kilkunastu lat i podpierasz się tym co widzisz w internecie? U mnie w rodzinie idzie minimum jedna rolka dziennie. Jeden worek na tydzień. Do tego ręczniki kuchenne. Jadę do większego sklepu i biorę na dwa tygodnie to co panikarz jestem? Nie widziałem w żadnym sklepie żeby ktoś wziął więcej niz dwa opakowania. A w sklepach nie ma papieru nie z powodu wzmożonych zakupów a zmniejszonych dostaw. Dostawy do sklepów są 50-70% mniejsze niż były. Stąd puste pułki. Ale to trzeba myśleć i wyjść do sklepu żeby wiedzieć

Sort:  

No to wyobraź sobie, że wchodzę do sklepu i widzę, jak tłum jełopów wynosi po pół wózka sklepowego srajtaśmy i czyści w kilka minut cały dział z papierem. Dział zrobiony właśnie z powodu wzmożonych zakupów. A post nie musi być śmieszny. Ważne żeby rozbawił czytelnika.

I pewnie nie wpadłeś na pomysł, że Ci "jełopi" to ludzie, którzy kupują papier swoim starszym sąsiadom którzy są w grupie ryzyka i wolą zostać w domu? Zrób ankietę, komu i po co, ile papieru a nie wylewaj na forum swoich domysłów i nie obrażaj ludzi.

Spokojnie, nie spinaj się tak. Nie słyszałeś czasem takiego słowa jak "ironia"?

A myślałem, że to ja jestem ponurakiem bez poczucia humoru.

Rozumiem, że ironiczny tekst zaczyna się po słowach " a teraz tak poważnie"

Zapomniałem dodać, że wśród tych jełopów zbyt młodych osób to raczej nie było.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71452.56
ETH 3843.99
USDT 1.00
SBD 3.44