You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bitcoin za darmo!

in #polish6 years ago

Tak na chłopski rozum ile BTC w przeliczeniu na złotówki ( po dzisiejszym kursie) da się uciułać w tydzień klikając co 15 minut ?

Sort:  

Pierwszy sposób dotyczy kopania :) Ale już odpowiadając na pytanie odnośnie klikania..Zapewneewnie niewiele, bo to wkoncu kranik. Szczerze, to nie licze tego i nie sprawdzam :) Takie cos trzeba traktowac jako dodatek.. Ja to robie gdy mam kompa właczonego i pracuje nad innymi rzeczami, bo komputer to i tak narzędzie mojej pracy więc wyłączam go jedynie jak mnie nie ma lub jak spie. Tak naprawdę sam jestem ciekaw ile można w dłuzszym czasie z tego wyciągnąć.. Zresztą jest coś takiego jak odroczona gratyfikacją.. Mnie nie obchodzi tu i teraz.. Bo skąd mam wiedziec czy kiedys BTC nie będzie po 200 000$ czy 300 000$? A wtedy moze się okazać ze z tego klikania, czy kopania w przegladarce zrobi się gruba kasa :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71077.17
ETH 3807.29
USDT 1.00
SBD 3.47