You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs „Złap Zachód Słońca” z Nagrodami ;-) Tydzień 4 oraz podsumowanie tygodnia 3 i ogłoszenie zwycięzców.

in #polish6 years ago

Nie wiem czy czegoś nie doczytałem czy źle zrozumiałem ale napisałeś, ze otrzymam 1,5SBD natomiast w treści wpisu jest informacja:

Nagrody: (tutaj zaszła zmiana- rozbicie nagrody na trzy pierwsze miejsca)

I tak nagrody za zdjęcie tygodnia to 1SBD czyli za zajęcie 1 miejsca
Za zajęcie drugiego miejsca 0,35 SBD.
Za zajęcie trzeciego miejsca 0,15 SBD

Czy za pierwsze miejsce jest 1 czy 1,5 SBD
Czy oprócz pierwszego miejsca za wygranie tygodnia są nagrody za 2 i 3 miejsce?

Sort:  

Otrzymasz 1,5SBD, a rozbicie na trzy pierwsze miejsca będzie od tego tygodnia czyli IV. Postanowiłem, że warto docenić także w jakimś stopniu innych uczestników.

Dzięki, Wszystko jasne, chyba coś mi się mózgownica przegrzała, ze tego nie załapałem.

Jeśli to możliwe i jeśli wyrazisz zgodę chciałbym 0,5 SBD z mojej nagrody przeznaczyć na nagrody w IV tygodniu z prośbą o rozłożenie tak aby parę groszy zostało i na 4 miejsce, które zawsze jest pechowe

Jasne. Bardzo dobra inicjatywa i według Twojej prośby tak zrobię;). Dziękuję za wsparcie konkursu i czwartego miejsca ;)

To w takim razie ja również coś dorzucę :) nie dużo ale zawsze coś, przesyłam do @tomii 0,5 SBD

O super, czyli robi na mam się większa pula do rozdania. Preferujesz, żeby Twoje 0,5SBD wykorzystać w tym tygodniu czy następnym czyli V? Bardzo dziękuję za wsparcie i być może dzięki Wam dołączą nowe osoby do konkursu. Cieszę się, że jesteście aktywni chętni do udzielenia wsparcia.

A to jak uważasz :) ja nie mam preferencji co do tego, kiedy je rozdysponujesz.

W porządku. Więc zastanowię nad tym i być może będzie to w V tygodniu. Jeszcze raz dzięki.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69104.81
ETH 3758.34
USDT 1.00
SBD 3.68