You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ruletka zniszczyła mi życie!

in #polish6 years ago

Trwało to jakoś 1,5 roku. Fakt, pożyczałem pieniądze na życie i na grę, zwłaszcza później jak myślałem, że znalazłem system a była to progresja i dlatego też potrzebowałem coraz więcej żeby wyjść na zero. Grałem z przerwami, od około pół roku w ogóle, nawet się nie loguje na bukmachera. Gdybym był uzależniony to teraz jak mieszkam u rodziców mógłbym całą wypłatę dalej wydawać na grę. Po prostu powiedziałem że wystarczy i przestałem, trochę za późno się ocknąłem z tego, ale twierdzę, że nie jestem uzależniony bo ciągnęłoby mnie do gry a tak nie jest.
Nie wiem dlaczego tak późno przerwałem, głupota i naiwne myślenie, że uda mi się zakończyć grę tak, żeby po prostu nie mieć długów, żeby powiedzmy wyjść na zero.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68828.89
ETH 3759.62
USDT 1.00
SBD 3.43