Sprint: dwie twarze przyjaciela

in #polish5 years ago

To ty byłeś przy mnie zawsze.

Spoglądałem twoimi oczami na świat. Z twojej perspektywy przeżywałem kawałek swojego żywota – zaglądając z tobą w miejsca wcześniej niedostępne.
To ty poznawałeś mnie z ludźmi, prowadziłeś na salony, dawałeś chwilę ukojenia i relaksu gdy tego potrzebowałem.
Byłeś gdy tylko cię potrzebowałem – kieszonkowy przyjaciel, którego można zabrać wszędzie ze sobą.

To ty mi pokazałeś – cierpienie, wściekłość, filozofię i narkotyki.
Przez ciebie zacząłem myśleć i zacząłem nienawidzić.

To ty – dużo muzyki, dużo książek, dużo myśli i dużo tekstów.
Odrobina mętnego światła w świecie opętanym przez demona Laplace'a.

To ty zacząłeś słabnąć.
Było coraz gorzej. Pojawiły się rysy – dostawałeś zadyszki – przestałeś rozumieć.
Dziś nadszedł koniec. Odcinam cię jak narośl.
Mimo wszystko, dziękuję ci że byłeś przy mnie – mój telefonie.

===

Tekst napisany na sprint literacki – małe wyzwanie polegające na tym, żeby napisać tekst (mający maksymalnie 200-300 słów) w 30 minut od podania tematu.

Sort:  

@tipu curate

Ciekawa formuła tego sprintu. Muszę zrobić kiedyś coś takiego w KBK :)

Polecam, dobre ćwiczenie literackie – i jeszcze nigdy nie trafiłem na łatwy temat :D.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62795.05
ETH 2941.10
USDT 1.00
SBD 3.55