Pierwsze gry planszowe z dziećmi.

in #polish6 years ago (edited)

Obydwoje z mężem uwielbiamy gry planszowe. Ale jak tu zarazić tą pasją dzieci. I to najlepiej tak żeby nie zrazić na samym początku. Przede wszystkim nie naciskać. Jak się znudzi po 3 minutach to trudno. U nas chyba dopiero 20 rozgrywkę udało się skończyć.
A oto parę propozycji na początek.
węże i drabiny - klasyka. Przy okazji pozwala ćwiczyć liczenie.
image

chinczyk - kolejna klasyka. Przy czym na początku moja córka miała super pionki których nie dało się zbić.

** czarny Piotruś ** - gra karciana polegająca na łączeniu kart w pary. Tu gramy puki co w otwarte karty.

memory - to był nasz pierwszy wybór. Córka miała 2,5 roku. I pamietam, ze byłam wtedy bardzo zaskoczona jak dobrze jej poszło. Teraz ma chyba mniej cierpliwości.
image

pędzące żółwie - tu nie ma wygranego gracza. Przynajmniej w naszej wersji. Jest tylko wygrany żółw. U nas dziwnym trafem zawsze wygrywa żółty.
image

I oczywiście wszystkie gry z gazet dla dzieci z cyklu przesuń pionek po planszy. Zwłaszcza jak gdzieś z boku pojawiają się ulubieni bohaterowie.

Sort:  

Słyszałam już o memory, że to ponoć hit wśród dzieci ale nigdy w to nie grałam. Z dzieciństwa pamiętam oczywiście Piotrusia i Chińczyka i nie wspomniane u Ciebie bierki. Mój syn jeszcze jest trochę mały ale zacznę się już oglądać za jakąś grę dla całej rodziny :)

Polecam Ice Cool, Dixit, Ubongo,jeśli dzieci są mlodsze to Potwory do Szafy. Ogólnie rynek rozkwita. Zapraszam też do mojego artykułu gdzie jest pierwsza część moich ulubionych gier planszowych. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69692.63
ETH 3775.19
USDT 1.00
SBD 3.76