Pomysł.

in #polish7 years ago

hhh.jpg

Na początek opowiem Wam żart, żeby było śmiesznie:

Co jest duże, zielone i może spaść z drzewa?
.
.
.
Stół bilardowy.

No dobra. Mam pomysł, zrobimy sobie taką "serię", która będzie się nazywać "Obyośniam" (czyt. Objośniam).

Polegać ona będzie na tym, że wy podacie w komentarzach jakiś temat (jak nie podacie to sam wymyśle, ale potem nie marudźcie, że będzie to np. "Dlaczego słonina nie jest ze słonia?" :D), a ja objaśniam Wam na czym to polega, jak działa itp..

Będzie się to pojawiać we wtorki, piątki i niedziele.

Czasem tematy będą naukowe, ale w moim języku (jeżeli nie wiesz jaki jest mój język, to przeczytaj pozostałe moje posty),
a czasem takie luźne czy coś.

ggggg.jpg

No i przesyłam Wam przepiękne dzieła of sztuka.

Sort:  

Napisz jak zrobić karierę na Steemit ;)

Ok, może :D Napiszę to na własnych doświadczeniach xDDD

jak na razie to się nie nazarabiałeś ;) Zafolołuję cię ;)

Hej, widzę że konto na Steemie masz od daaawna, ale chyba nigdy nie widziałem CIę wśród polskiej społecznosći.

Wiesz, że mamy bardzo aktywny polski kanał na https://steemit.chat/channel/polish ? :) Wpadnij koniecznie! :)

Dlaczego woda jest mokra?

Wydaje się, że to głupie pytanie, ale naprawdę można na ten temat dużo napisać, pomyślę o tym :)

Dlaczego głupie? Że połączenie dwóch gazów daje coś, w czym możemy się utopić?

Napisałem o tym ;) W piątek będzie.

hej, zauważyłem, że nie ma CIę na czacie, wpadnij koniecznie na polski kanał!

https://steemit.chat/channel/polish

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69831.92
ETH 3744.43
USDT 1.00
SBD 3.77