Wracam? Co teraz? - Za Innosa

in #polish4 years ago

IMG_20200313_215128_644.jpg

Witam was drodzy czytelnicy, właśnie postanowiłem wrócić na steemit.com i zacząć ponownie pisać... ale zmieni się pewnie nieco tematyka, gdyż z modyfikacjami do gothica nie jestem już aż tak na bieżąco. Zacznę pisać serię cytatów o danej tematyce, czyli Temat + 10-15 cytatów na jego podstawie, lista i opisy rysunków mniej-więcej co miesiąc. Kolejną rzeczą, o której będę pisał, to moje przemyślenia na dane tematy lub o danych rzeczach/wypowiedziach, przez co mniej-więcej pokażę wam co o czym sądzę i jak na to patrzę :)

Więc tyle na ten krótki post, zapraszam do Up Vote, a niedługo pojawi się pierwszy post. Miłego dnia/wieczoru/nocy 🙂

Sort:  

Hej! Sam niedawno wróciłem po rocznej przerwie na Steema, fajnie widzieć kolejną osobę. Na początek polecam zapoznać się z wydarzeniami ostatnich tygodni bo jest gorąco! Napisałem ostatnio serię 3 postów na temat zakupu i przejęcia Steemit Inc przez Justina Suna.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56