Sort:  

Rafalski dosta flagę dlatego że oflagował mój post, wiedział jak to się skończy więc po co ten płacz?
https://steemit.com/polish/@mmmmkkkk311/bid-boty-kiedy-i-dlaczego-powstaly-dlaczego-sa-dobre
Zachęcam do używania mojego bid bota:

Bot głosuje gdy moja VP > 87%. Nie docenili Cię kuratorzy? Wyślij 0.25 SBD z linkiem w memo by dostać 0.65-0.75 SBD upvote

podbijam ten komentarz by zwrócić sobie środki stracone na flagę

Czyli jawnie przyznajesz sie do tresowania ludzi flagami? Ja tobie flaga -7c za gownopost z jednym linkiem i dwoma zdaniami za niezgodnosc z payoutem, a ty mi flaga wychowawcza -5,5$ za post niezwiazany z tematem, w konsekwencji ukrycie posta. To czego nie rozumiesz to to, ze ja sie ciebie nie boje jak wiekszosc ludzi na polish, ktorych wytresowales strachem przed utrata payouta. W slowniku znajdziemy takie zachowanie pod slowkiem "terroryzm". Zamordyzm przy tobie to budyń waniliowy.

Już Ci kiedyś tłumaczyłem że głosuję przez busy na którym niema suwaka do flag. Zabawny jest ten Twój kompleks niższości, który objawia się agresją. Masz poważny problem.

HAHA!

Flagujesz za nic i jeszcze sobie samemu podbijasz komentarz.

ZAMORDYZM w czystej postaci.

Brawo, brawo!

Tak dalej!

Mydl oczy Polakom!

Czekam na następne troll posty. Chętnie zarobię parę dolców.

@zamordyzm odezwij się do mnie na steem.chat, pomoge Ci w dotarciu z postami do kazdej osoby na polish

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64802.57
ETH 2975.30
USDT 1.00
SBD 3.69