Sort:  

UWAGA! Zamordystyczne troll konto, ostrzegam przed dawaniem upvotów, poza tym flaguję za plagiat (testuję zapisy projektu ACTA 2.0). Te słowa są moją wlasnością intelektualną.
https://steemit.com/pl-emocjonalnie/@mmmmkkkk311/re-wideoprezentacje-re-mmmmkkkk311-re-wideoprezentacje-re-mmmmkkkk311-re-kepkeeper-pora-szykowac-sie-na-wojne-or-boty-na-steemit-20180710t193814335z

Upvote na wypadek gdyby zamordysta chciał oflagować mój komentarz.

Zamordyzmpokonany.png

witam właściciela konta, dużo zapłaciłeś? steemfounders może ufundował?

Nie jestem trollem, ani nie robię takich zaawansowanych graficznie obrazków, ja to tylko paint.

Nie jestem na Steemit, żeby robić cyrki, też nikomu nie chcę robić na złość, czy prowadzić jakichś super-specjalnych akcji dywersyjnych (czy też wydawać na to STEEMy - Steemanon to nie jest najlepsza droga do założenia konta, da się taniej i też tajniacko :P)

Na bierząco śledzę polish wieczorami, a zauważyłem, że po raz kolejny dzielnie pokonałeś zamordyzm, to napisałem - nawet nie chciałem być uszczypliwy ;-)

Jakbym miał strzelać, to bym celował w kogoś, kto chciał wydoić od Ciebie parę upvote'ów, mówiąc twoim językiem - już znałem takich, co zakładali konta pt. "mojprzyjacielzieba", by zgarnąć parę drobniaków (często z pozytywnym skutkiem) ;)

Jutro wrzucę jakiś filmik pana Zięby.

Rozumiem, ale hasło jest cool, co? Zamordysta nie pomyślał że ja w przeciwieństwie do niego posługuje się logiką. Dam Ci upvote na wypadek gdybyś to jednak Ty za to konto zapłacił.

Plagiat?

W takim razie idź flagować Google, bo te pięć wyrazów to 2760 wyników.

Lecz się.

cieszę się że tak dużo ludzi się ze mną zgadza w tej sprawie, flaguję bo jesteś trollem

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95