PISZĘ KSIĄŻKĘ W 7 DNI - SKRÓT OSTATNICH DNI

in #polish5 years ago

Na co dzień pracuję w reklamie.

Kilka dni temu wziąłem urlop na 7 dni aby
w tym czasie napisać książkę o tajemnicach branży reklamowej.

5/7 Dzień trzeci za mną.

O czym ta grafomania?

Każdy zaczynając od pani sprzedającej rogale po szefa startupu ona znajdzie tam sporo na temat tego jak się reklamować i budować markę. Metody, które możecie wykorzystać nawet bez wydania smoczych monet na zatrudnienie agencji kreatywnej.

PIĄTY DZIEŃ

Spotkałem się z koleżanką by umilić sobie pełny dzień pracy. Każdy samolubny pisarz marzy o tym, aby czasem sącząc alkohol przy kominku opowiadać kobiecie o trudach bycia pisarzem, podczas gdy ta niewiasta ociera nam pot z czoła i patrzy na nas maślanymi oczami. Tylko że zamiast alhokolu była kawa, zamiast kominka Mcdonald, a zamiast uzdolnionego pisarza byłem ja.

Gdy po kilku temat zeszło na temat książki zapytała z poważną miną:

A jeśli się komuś nie spodoba?

I świat stanął. Podczas, gdy inni walczą z chorobami dziecka, kredytem, zmagają się z trudnościami losu ja powinienem się przejmować tym, że komuś nie spodoba się kilka napisanych zdań. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Nie raz słyszałem podobne teksty od różnych osób i za każdym razem nurtuje mnie to jedno. Dlaczego ci, którzy zadają takie pytania to zwykle ludzie narzekający bardzo na swoje losy, żyjący tak jak chce ich otoczenie, a nie oni sami? Dlaczego?

Nie wiem, ale się domyślam...

Ciąg dalszy telenoweli jutro

=======================

SZÓSTY DZIEŃ

Dzień szósty - uwaga - głębokie wykopy

Prace trwały z 10 godzin, rozdział ostatni wymagał zdecydowanie najwięcej uwagi. O ile poprzednie rozdziały były w miarę „samodzielne” i można było je wyłączyć z całości, o tyle koniec musi sensownie spinać wszystko co starałem się zawrzeć w tej książce..

Dzisiaj bardzo szeroko rozwijałem wszystkie myśli zawarte w książce właśnie w tym momencie tworząc z nich coś spójnego i będę to kontynuował od jutrzejszego świtu. Na dziś wystarczy, wiem, że mój mózg o tej porze nie działa teraz na najwyższych obrotach.

Mogę napisać Wam posta z postępów prac, ale kończyć książki teraz nie chcę. Wstanę rano, wypiję kawę i napiszę kilka ostatnich stron.

Wszystko skończy się w spokojny niedzielny poranek. Potem korekta, okładka i już z górki.

==========================================
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

JEŻELI INTERESUJĄ WAS POSTĘPY ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA @ZBUDUJPROJEKT

Sort:  

A co jeśli będziesz musiał porzucić pisanie i zostaniesz bezrobotnym zegarmistrzem? :O

Congratulations @zbudujprojekt! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 upvotes. Your next target is to reach 2000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71