#4 Hello Steemit !

in #polish6 years ago

Witam wszystkich!

ja.jpg

Długo zastanawiałem się w jaki sposób napisać ten post. Nie chciałbym żeby był on za długi, ale wiem że nie zmieszczę się w wersji kompaktowej. Zacznę więc od samego początku.

Jestem Zdechły Ślimak, na imię mam Maciej. Pracuję bardzo dużo. Mieszkam i żyję w Holandii, nad Morzem Północnym. Uwielbiam czytać, a przed ekranem siedzę już od kilkunastu lat, mimo że mam ich niespełna 23. O steemit.com dowiedziałem się niedawno - około 7 dni temu. Znajoma poleciła mi przenieść się z Twitcha na DLive, "bo tam można zarobić i będąc początkującym streamerem nie trzeba gadać ze sobą - często gęsto ktoś wpada z ciekawości, żeby powiedzieć cześć, żeby przywitać Cię tego dnia." Po kilku dniach oczekiwania na mail, założyłem konto i tak oto jestem. Jednak im więcej czasu tu spędzam, już nie na DLive, a na samym steemit, tym więcej rzeczy zauważam. Jak ta społeczność wspaniale współpracuje! Pierwszy raz spotykam się z tak szeroką kulturowo i językowo grupą ludzi, która współgra i nie stara się wybić przed innych. Cieszę się że tu trafiłem, że zrozumiałem o co tu chodzi i mimo że czasu mam mało bo pracuję, żyję i mam prywatne problemy jak my wszyscy, objąłem za cel zadomowienie się tutaj i postaram się częściej coś pisać. A pomysłów mam mnóstwo...

Czego można się spodziewać?

  • Gry to moja pasja. Gram odkąd sięgnę pamięcią i ani mi się śni z tego zrezygnować. Myślicie że recenzje i zapowiedzi dla gamerów mogłyby się przyjąć? Na pewno nie zrezygnuje też z live'ów, bo robię to już od jakiegoś czasu i sprawia mi sporo frajdy.

  • Gram nie tylko 'w komputer' ale również w gry fabularne. Może zacznę to streamować? Może zacznę wrzucać swoje scenariusze na blog? Może ktoś z Was chciałby zagrać? Moglibyśmy spróbować zrobić to przez sam steemit, tekstowo.
    DruzynaSlimaka_podglad.jpg
    Drużyna, której jestem Mistrzem Gry. Rysunek to mój prezent dla nich, który dziś zobaczą.

  • Już od dawno chodzi mi po głowie stworzenie krótkiego filmu/dokumentu o tytule roboczym ( chcę wymyślić coś bardziej chwytliwego :P ) 'Czym jest granie' - który byłby serią wywiadów przeprowadzanych przeze mnie z moimi znajomymi - poznanymi w internecie. Chciałbym przekazać takim filmem moim bliskim i znajomym którzy 'nie czują' magii internetu, czym dla mnie jest granie. Żeby w końcu dobrze mnie zrozumieli - nie siedzę i nie klikam jednego klawisza po to żeby mieć milion golda w erpegu. Robię to ponieważ spędzam niezapomniane chwile z innymi ludźmi, po drugiej stronie monitora. Mamy wspólne zainteresowania, przeżycia, mamy podobne poczucie humoru... Mógłbym o tym wiersze pisać, więc tu się zatrzymam.

  • Sporo osobistych przemyśleń i filozoficznych zapytań w krótkiej formie - jedno/dwu zdaniowej. Często nachodzą mnie takowe i nie za bardzo mam się nimi z kim podzielić. Gotujcie się! Suchary też. ;]

  • Trochę zdjęć? Moja dziewczyna bardzo lubi fotografię. Niestety póki co nie mamy aparatu, nie licząc małego polaroida i smartfonów. Zdjęcie sprzed kilkunastu dni, wyjście naszego domu - w nocy przeszedł sztorm .

31689198_1840476259351182_2024298458327810048_n.jpg
"A w Holandii śnieży..."

  • Chcę podciągnąć swój angielski! Kuleje, oj jak on kuleje...

Podsumowanie

Chętnie poznam każdego człeka który jest na steemit i zamienię kilka słów, więc zapraszam do komentowania, czy jesteś nowym użytkownikiem jak ja, czy starym wyjadaczem. Mam nadzieję że wystarczy mi sił i motywacji by nie porzucić konta za jakiś czas. Suchar na poprawę humoru: Dziewczyny uczą się lepiej od chłopców bo nie mają czego kłaść na naukę. ;)

Koniec. Powstrzymywałem się.

Zdechły.

Sort:  

Welcome to Steemit @zdechlyslimak :)

Greetings, zdechlyslimak! Wish you a very wonderful journey here on this platform :) Be happy!

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsU

Cześć!
Mam nadzieję, że napiszesz też czasem coś dla tutejszych czytaczy - dłużej niż 2-3 zdania, bo introduce wyszło bardzo fajnie.
Pozdrawiam i życzę powodzenia!

Welcome to Steem, @zdechlyslimak!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 2379 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : SteemPlus 2.12 : Rewards Tab.

Hi Bob..Witamy! Tak miło cię mieć u nas. Daj mi znać, jeśli masz jakieś pytania, a ja dołożę wszelkich starań, aby pomóc.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27