Plany plany plany [PL]

in #polish6 years ago (edited)

Snapchat-844896169.jpg

Witam tego jakże kolejnego deszczowego dnia.

Nienawidzę takiej pogody, ale to nic nowego. Jestem wybredna pogodowo.

Słońce be, bo się pocę. Deszcz be, bo mokro, błoto i słyszę, że pioruny przyciągam. Śnieg zły, bo zimno i często lecę na dupę. Tak źle i tak niedobrze.

Ogólnie ostatnio życie było tragedią, ale chyba wszystko idzie w dobrą stronę.

Świetna praca, która szybko umożliwi mi realizację wielu planów.

Mianowicie, prawdopodobnie za kilka miesięcy będzie możliwość oglądania streamów z moją zakazaną twarzą.

Może gameplaye, może cosplaye, może co ludzie będą chcieli w granicach rozsądku. Zobaczymy.

Mam tylko nadzieję, że wszystko mi wypali.

A po niedzieli pewnie pojawi się post z Meetup Steemit w Warszawie ;)

Miłego.

Sort:  

streamy, cosplaye, może być ciekawie ;)
a zielonych włosów nie ma. Szok i niedowierzanie!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72