Protest Warszawa [PL/ENG]

in #polish6 years ago (edited)

20180629-IMG_5590-768x432.jpg

Gdy tylko dowiedziałam się o tej chorej ustawie, wzięłam się za sprawdzanie dat protestów.

Bilety zakupione. Noc nieprzespana.

Stwierdziłam, że po prostu nie obudzę się o 4:30 rano a skoro czekało mnie 6 godzin w trasie, to jakoś tam się wyśpię.

13:30 i jestem w Warszawie. Mieście, które uwielbiam.

Głodna i nieogarnięta jako pierwsze się przebrać, bo gorąco. Zapiekanka, papierosy i czekanie na schodkach pod Złotymi.

Przytuliłam trzy osoby, które chodziły z tabliczką "Free hugs", no bo może im się miło zrobiło.

No i skierowaliśmy się na protest.

Pół godziny wcześniej mało osób, naprawdę, jednak coraz bliżej 18:00 zbierało się więcej i więcej ludzi.

Na scenie jako jeden z pierwszych przemówił Janusz Korwin Mikke.

Każdy kto chciał dodać coś od siebie wchodził na scenę i miał te swoje pięć minut.

Oczywiście przerwy między przemowami były dość zabawne. Skandowanie haseł i podskakiwanie by "udowodnić", że jest się przeciwko EPICA.

Koniec końców ważne, że wyrażamy sprzeciw i chcemy naszą wolność zachować.

2018-06-29 11.11.20 1.jpg

(Twarzowo @Carrioner)

Nie zaprzeczam, że cieszę się, że mogłam spotkać osobę, która nagłośniła cały ten problem oraz pokazała mi i wielu innym steemit.

Dobrze, że wszedł na scenę i podzielił się chociaż częścią wiedzy ze zgromadzonymi.

I gratuluję przebicia rekordu jeszcze raz, bo się należy.

ENGLISH

In short because I am too lazy to translate.

I went to the protest against EPICA in Warsaw on Friday 29.06.

It's good that we are fighting against taking away our freedom in the internet in any way we can.

I am also happy that I got to meet the person that showed steemit to me and informed many people about the fatal consequences of EPICA.

Sort:  

Carrioner zawsze jak się uśmiecha to wygląda tak niegroźnie ale jak się wkurwi to strach na niego popatrzeć

Szkoda, że mnie tam nie było. Ale Carrioner dobrze tam powiedział. Oby nie wprowadzili tego dziadostwa, w tym UE to już chyba nie wiedzą co wprowadzać :P . Pozdrowienia :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66795.37
ETH 3087.77
USDT 1.00
SBD 3.72