Mój tata KŁAMIE !!!steemCreated with Sketch.

in #polish6 years ago (edited)

00022WQ7LNF9099I-C122-F4.jpg
źródło: http://mamdziecko.interia.pl

Mój tata jest najsłodszym tatą na świecie :)

bo bo bo:

  • razem spędzamy dużo czasu po szkole idziemy do parku razem rozmawiamy i śmiejemy się do siebie.

Mój tata jest najprzystojniejszy :)

bo bo bo:

  • zawsze ogolony, garnitur i krawat założony a do tego zawsze wyperfumowany i uczesany.

Mój tata jest najmądrzejszy, najzdolniejszy i najprzyjemniejszy :)

bo bo bo:

  • uczy mnie w domu wielu rzeczy, pomaga w lekcjach i pokazuje co można samemu zrobić i rozśmiesza mnie swoimi minami.

Mój tata jest supermenem :)

bo bo bo:

  • nosi mnie na rękach oraz na barana i mogę szeroko w powietrzu rozłożyć swe rączki jak samolot i latać z nim w parku między chodnikami i ławkami.

Mój tata chce bym dobrze się uczyła :)


bo bo bo:

  • jest ze mnie bardzo dumny po prostu mój tata jest wspaniały.

ALE ale okazało się że mój tata KŁAMIE !!!

klamstwo.jpg
pinokio.gif

- Kłamie że ma pracę a chodzi do urzędu pracy prawie codziennie aby ją dostać.

Kłamie że ma pieniądze !!!

bo bo bo:

- myje dorywczo szyby w sklepach by cokolwiek zarobić, roznosi ulotki różnych firm by cokolwiek dorobić :(

Kłamie że nie jest zmęczony !!!

pinokio.gif
bo bo bo:

- pracuje ciężko w młynie i nosi worki ze zbożem byśmy mieli co w domu zjeść

Kłamie że nie jest głodny !!!

bo bo bo:

- pije tylko wodę a mi funduje picce zapiekanki ho-togi w pobliskim barze :(

Kłamie że mamy wszystko !!!

bo bo bo:

- kupuje mi lody i co tylko chcę mówiąc że mamy dużo pieniędzy :( a sam chodzi codziennie do urzędu za pracą :(

Kłamie o swoim szczęściu !!!

pinokio.gif
bo bo bo:

- sam ciężko pracuje w młynie a po pracy przebiera się w swój garnitur by mnie odebrać ze szkoły, tylko po to abym go się nie wstydziła że jest gorszy od innych !!!

KŁAMIE DLA MNIE !!!


bo bo bo:

Robi to wszystko po to by nam się żyło lepiej !!!

KOCHAM TATĘ :)

893858_print-trimmed-1.png

Po zakończeniu roku szkolnego mocno go przytuliłam aż się oboje rozpłakaliśmy !!!

Przyszłość dziecka jest warta każdej OFIARY !!!

przyszlosc-dziecka.jpg
źródło: https://mlodzibogowie.pl/

Bierz z życia jak najwięcej...

Pozdrawiam

Zuzanna

źródło refleksji: youtube.com/watch?v=s9l-pwM4kwI&t=11s

Sort:  

Congratulations @zuzanna! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59