You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bid bot już pracuje / Wyróżnione posty na tagach tematycznych / Ostrzeżenie przed zamordyzmem

in #polish6 years ago (edited)

Ja tam wierzę w automatyzację. Nienawidzę robić wszystkiego manualnie.

Co do botów to nie chodzi aby na nich zarobić, tylko żeby wydać na nie kasę w postaci reklamy. Nasz post będzie wyżej, zauważy go więcej osób - dostaniemy więcej prawdziwych upvotów. Znam przypadki, gdzie ktoś dawał boty do blisko 500$, zainteresowali się nim większe rybki i do tej pory go oglądają i upvotują.

Jest co prawda na steemit możliwość promowania postu - ale działa to mega źle i pali te dolce.

Boty, nawet jeżeli biorą i część mocy i kasę dla siebie aby jeszcze bardziej zwrócić tę moc - działają kilkadziesiąt razy wydajniej i nigdy manualnie nie uzyskamy takiego zwrotu SBD do twórców. Chociażby dlatego, że niektórzy nie mają czasu głosować, lub nie chce się im. A jakby sobie to zautomatyzowali to pewnie by chętnie by głos oddali, żeby się nie marnował.


Dodatkowo, jeżeli ktoś zainwestował w SBD prawdziwą kasę aby nam wszystkim dać realną wartość kryptowaluty, musi mieć możliwość zwrotu z inwestycji. Jeżeli będziemy ograniczać takie osoby, sami szybko pozbawimy się części wartości i zysku!


PS. Pytanko do @mmmmkkkk311 - czy dobrze rozumiem, że bot ma białą listę i tylko te osoby mogą głosować i tylko na wymienione tagi? Czy głosować może każdy na każdego z dowolnych tagów a biała lista gwarantuje jedynie powodzenie bez weryfikacji? Pytam bo ostatnio coś tam poczyniłem w #pl-kosmos

Sort:  

Zrobiłem zmiany w ustawieniach i teraz bot jest dostępny dla każdego.
max bid dla użytkowników z białej listy jest 1 sbd dla pozostałych 0.25 sbd.
Ciebie dodałem do whitelist.

Dzięki, super, pozwolę sobie przetestować :)

Wyszło poniżej 3, wygląda na to że formłuka max-roi odpowiedzialna za obliczanie wartości głosu jest powiązana z VP i 3 byłoby przy VP=100%, zwiększę o kilka % max-roi w ustawieniach i zobaczymy jak to zadziała następnym razem

Spoko, tak się domyśliłem, zależy to od tego ile osób na raz się znajdzie - wiadomo wtedy że % mocy głosu schodzi i odnawia się po 2,5h. I tak było całkiem dobrze.

Potestujemy zobaczymy :)

Tak, to wszystko jest dynamiczne, ja podniosłem max_roi do 50% i przy 100% VP bot dawał idealnie x3 ale obniżyłem mimium VP do 80% żeby głosował natychmiast, niestety przy niższej VP upvoty juz nie wychodzą x3. Używam tego skryptu https://github.com/MattyIce/postpromoter

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63839.42
ETH 3215.37
USDT 1.00
SBD 3.83