עסקנות או סתם מעורבות לגיטימית בבחירות

in #politics4 years ago

IMG-20191115-WA0002.jpg
אני בכלל לא עסקן ועמיר פרץ בכלל לא מכיר אותי .אני תמכתי באריק שרון ואח "כ באולמרט ואח"כ בציפי ליבני וכאשר חברה לבוז'י הרצוג הצבעתי פעם ראשונה למפלגת העבודה .אבי גבאי הצטייר בעייני כמנהיג שיחד עם ציפי ליבני יוכל להשלים את מה שכמעט עשו בוז'י וציפי ליבני :לנצח את ביבי אך הנסיבות כולל הדחת ציפי ליבני הביאו את מפלגת העבודה לשפל חסר תקדים.עמיר פרץ שניבחר החזיר את התיקווה להקמת מפלגה אידיאולוגית על בסיס חדש שנישען על פלטפורמה ישנה שפג תוקפה .הבסיס האידיאולוגי של העבודה שאיתה אני מזדהה הוא : מדינה סוציאל דמוקרטית בעלת זהות יהודית שערך השיוויון הוא נר לרגליה על בסיס הכתוב במגילת העצמאות.זאת לעומת המחנה הנגדי שחושב שערך השיוויון הוא רק המלצה .אני חושב שעמיר פרץ הוא מנהיג שמייצג את האידיאולוגיה הזאת בצורה מושלמת הוא ותיק חברי הכנסת לזכותו יש לא מעט הישגים הוא צנוע ומהווה דוגמה אישית באורח חייו ויודע שתפקידו כמנהיג הוא לשנות מציאות ולכן הוא הכי מתאים להחליף את ביבי.

Sort:  

Warning! This user is on our black list, likely as a known plagiarist, spammer or ID thief. Please be cautious with this post!
If you believe this is an error, please chat with us in the #appeals channel in our discord.

ehud barak with epstein... weinstein, polanski, lerner... do we see a pattern here? did it cost a queen a son?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60826.65
ETH 2907.17
USDT 1.00
SBD 3.54