Koniec Dlive ! Gdzie najlepiej Streamować ?

in #polska6 years ago

Witam steemitów ! Jako ze długo mnie tu nie było a wszelkie próby robienia lajwa na dlive zanim jeszcze się zmienił były takie ze po paru minutach wyrzucało mnie z ich strony ! Aż wreszcie zmienili stoją stronę oddzielili się od stremita próbując zrobić coś swojego, ja tak żalu nie mam ale moje konto na dlive znikło a na blogu steemit zostały mi tylko ikony z dliva które śmiecą mi tylko bloga ! Mówię trudno zakładam konto i lecę robić lajwa na dilive szybko założyłem konto przez twicha, ale co się okazało ? Ze nawet po zarejestrowaniu nie mogę robić lajwa bo nie mam linków do obs strona odpowiada posłuszeństwa, wiec moje pytanie do wasz gdzie najlepiej teraz Streamować? Wiem ze na vimm jest dużo moich znajomych ze steemit, co polecacie ? Gdzie lepiej? ~Alvaros
41E84196-5928-402D-BE85-59DAE33BB914.gif

Sort:  

vimm.tv polecam Atnazo!

^ podpisuje się 👍🏻

Posted using Partiko iOS

Moje zdanie znasz ;)

Posted using Partiko iOS

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59