Polska na steemit. Zrzeszamy Polaków by pomagać i tworzyć

in #polska6 years ago

Witam.
Chciałbym zrzeszyc ludność Polski która działa na platformie Steemit..

Razem z wami tworzyć coś fajnego i pomagać sobie wzajemnie.

Zdecydowałem iż dodając hasztag #polska #poland #polish nazbiera nas się z dnia na dzień co raz to więcej na Polaków.. Że tak powiem Polska dla Polaków.

image
To konto ma na celu pomóc rozrosnac się użytkownikom Polski na steemit poprzez :

-promowanie kont
-promowanie postów
-promowanie top tygodnia wśród polskich aktywnych użytkowników na steemit.com.

Mam nadzieję że uda mi się osiągnąć sukces razem z wami, by pomagać nowym jak i już weteranów steemit.
Zapraszam do lajkowania do obserwowania tego profilu oraz profilow ludzi którzy będą promowani oraz postów Polskich steemit.

Pozdrawiam serdecznie oraz zapraszam do publikacji.

image

Sort:  

Zgadzam sie z Tobą w zupełności, bardzo dobry pomysl. Jestem Nowym użytkownikiem i widzę ze Polska rośnie w sile 💪 także życzę każdemu powodzenia !!

Super pomysł :)
Ja jestem jak najbardziej za tym :)
Aby my ludzie z Polski sobie wzajemnie pomagali na tej platformie.. :) :) aby dużo nas było

IMG_20180203_160439.jpg

Cieszę się bardzo że tak szybko znalazłeś to konto oraz również potwierdzasz że to dobry pomysł. @ibisz69 masz u mnie 100% poparcia i oby więcej takich osób jak ty się znalazło.
Pozdrawiam.

Fajnie było by żebyś zrobił jakiś reestem raz na tydzien, Galerie, różnych uzytkowników, najlepsze zdjecia, coś w tym stylu. Jestem tu nowy i jeszcze nie bardzo wiem jak to wszystko dokładnie działa. Narazie mój głos nic nie znaczy, ale czas płynie i wszystko może się zmienić. Ja cieszę się, za każdy upvote, nawet jak nie daje mi nic $. Satysfakcja, że komuś się podoba. Jak wiadomo Posty na liście pozycjonowania szybko lecą w dół. Reestem tutaj daje każdemu drugą szansę, Może dzięki takim ludziom jak Ty
Pozdro

Oby to się udało, W kupie siła :), kupy nikt nie ruszy

W kupie siła i to właśnie o to chodzi :) zbierzemy się wszyscy w jednym miejscu i działamy!

Oczywiście :) powiem Tak również jestem tu nowy i źle mi było tak samemu wiec stwierdziłem że może by tak zjednoczyc naszą społeczność z Polski :)
Tak jak kolega pisał wcześniej '' w kupie siła ''
Więc do dzieła

powiem Tak również jestem tu nowy i źle mi było tak samemu wiec stwierdziłem że może by tak zjednoczyc naszą społeczność z Polski :)

Ale przecież społeczność z Polski działa pod tagiem #polish od bardzo dawna :)

Świetny pomysł.
Dołączam do tego :)

Dzięki mistrzu za wsparcie nie tylko mojego pomysłu ale również was każdego z kolejna :)
Pozdrawiam

Congratulations @polandsteemit! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60