@michalx2008x #poznajeksperta

in #poznajeksperta6 years ago

@michalx2008x jest założycielem oraz opiekunem tagu #pl-emocjonalnie.

Z samym Michałem w czasie swojego trzymiesięcznego pobytu na steemit zamieniłem niewiele słów, jednak praca którą wykonuje jest nie do opisania.

Na emocjonalnym tagu panują inne reguły i zasady niż na pozostałych tzn. naukowych tagach. Na tagu Pana Michała ludzie opisują swoje przeżycia, pragnienia, zmartwienia i nadzieje. Tag ten zrzesza zupełnie inne osoby.

Co mam na myśli? Nie musisz być wykładowcą fizyki na Uniwersytecie Jagiellońskim aby zacząć pisać pod tym tagiem. Do czego zmierzam? Każdy z nas przeżywa w swoim życiu różne chwile, te dobre ( oby ich było jak najwięcej) i te złe ( a idź w do diabła! ) Wielokrotnie wstydzimy się mówić naszym bliskim o naszych problemach czy troskach. Na tagu pod sterem Pana Michała ludzie bez obaw opisuję na im leży na duszy.

Ktoś może zadać pytanie. No ale dlaczego uważasz Michała za eksperta? Odpowiadam, iż Michał stworzył ten tag, zaopiekował się nim, dał możliwość otworzenia się ludziom przed innymi.

Informacje podawane na tym tagu nie są suchą wiedzą, na próżno szukać tam wzorów skróconego mnożenia. Ludzie opisują tam swój własny mały świat. Swego czasu pojawiła się inicjatywa kto powinien opiekunem takiego tagu zostać. Nie będę tego komentował po prostu wrzucę obraz z ludzkich wypowiedzi. Każdy sam sobie powinien odpowiedzieć na to pytanie.

Michale, życzę Ci dużo zdrowia, szczęści, pomyślności i wytrwałości, bowiem nikt tego zadania nie byłby wstanie wykonać lepiej.

Sort:  

Gratulacje Michale również dołączam do życzeń:)

Nie spodziewałem się że ktokolwiek uzna mnie za eksperta. Kategorię jaką bym dla siebie widział to za niecodzienne podejście do spraw codziennych a dosłowniej rzecz ujmując komplikowanie rzeczy prostych;)

Co do naszej krótkiej wymiany zdań. Chyba zbyt wiele wziąłem na siebie obowiązków. Niby chęci mam do wielu rzeczy lecz jak przyjdzie co do czego to nie mam nawet czasu na realizacje własnych pomysłów:/ Mówią że piekło jest wybrukowane dobrymi chęciami... coś w tym być musi.

Podsumowując. Co złego to nie ja ;) Za wyróżnienie i miłe słowa ogromie dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego.

btw: z tym "Panem" to lekka przesada ;)

Panem - nawiązanie do Pana Michała ;d Wymiana kilku zdań? Wiem, że jesteś zapracowany nie miałem na myśli nic złego. Opisałem Cię jakim ja Cię widzę, z innymi moimi ekspertami miałem po prostu wiecej kontaktu keyboard to keyboard ;d

Co złe to chodzi o mnie ;) Bardzo cenię to co robisz na steem i mam chęci aby jakoś Ci w tym pomóc lecz jak na razie na chęciach stanęło... dlatego napisałem że co złego to nie ja. Choć wierze że kiedyś chęci przerodzą się w czyny i razem coś pozytywnego zdziałamy :)

Congratulejszon że tak powiem, a tak na serio to życzę Michale nowych ciekawych pomysłów na przyszłość i oczywiście dalsze sprawowanie pieczy nad tagiem pl-emocjonalnie jeszcze przez długie lata.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63280.44
ETH 3253.98
USDT 1.00
SBD 3.89