You are viewing a single comment's thread from:

RE: Presearch: the blockchain that wants to compete with Google by paying you crypto to search the web

in #presearch6 years ago (edited)

Mange takk for tips om søkjemotor @Valth
Eg har signert opp under linken di, så eg fekk 25 PRE. Deretter har eg motteke 0.25 PRE for kvart søk eg gjer. Dersom det vert noko verdi på desse, så er det klart at det vert interessant å bruka denne søkjemotoren. Ikkje minst med tanke på at du så mest sannsynleg slepp å bli overvaka av google og andre som skal tena pengar på våre søk. Då kan kanskje denne søkemotoren ha ein sjanse mellom gigantane.

Med vennleg helsing
@Siggjo

Sort:  

Tusen takk for det, @siggjo. Det er absolutt et interessant prosjekt, men det blir spennende å se hvordan deres egen selvutviklede, desentraliserte søkemotor kommer til å ende opp. Det er denne som kommer til å avgjøre hvorvidt prosjektet lykkes tror jeg.

Det blir uansett spennende å se hvordan det går, og hvis det ender opp med at de vokser seg store kan det fort hende at 25 PRE blir verdt noen kroner.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59036.72
ETH 2970.23
USDT 1.00
SBD 3.73