Aldi berean, nire lagun bat maite nuen

in #previous6 years ago

Baina ezin zuen bere burua lortzeko gaitasuna lortu, beraz, ezer ez da aurkitu arnasketa mina izan ezik. Odol-presioa jaisten ari zen. Hain sentitu zen eta frustratua zen, ez zuela beste inolako existentzia izan. Nahigabea hiltzea zen arazo horietakoa baino. Nire neska-lagun maiteak ezagutu ninduen guztia. Agian, nire mina ulertu nuen. Orduan, egun batean esan zuen: "Nire arrebaren bat gaixo dago, ikusi egingo dut. Zatoz nirekin?"

hh.png

Gero berarekin hartu nuen medicara joan nintzen. Ospital batean ohean etzanda ikusi nuen arreba. Irudia idoloa da, baina ez dago ilea buru gainean. Bere aurpegia entzun 10 urte ezkondu ondoren, bere ahizpa pentsatu zuen umea. Baina haurrak jaiotzetik 3 egun igaro ondoren hilko da eta umea hiltzen denean, arreba oso gaixo bihurtzen da. Bere odoleko minbizia harrapatu zuen. Eta orain, heriotzari aurre egiteko bizirik irautea zaila egiten ari zara. Eta horren ondoan mutiko bat ikusi nuen 5-7 urte zituela

hh2.png

Gaixotasun bera, odol-minbizia. Mutilek bideo-jokoan bedeo-ohean jokatzen du beti, eta etxera joatea hobe da. Gero gela bakoitza inguratu genuen eta gaixoei begiratu. Egia esan, nire barne gogortasuna erdi argia zen. Beti baino hobeto pentsatu nuen. Nork sufritzen nau hainbeste! Nori nire maitasuna ez du prezioa! Ingurura begira, neure buruarekin alderatuta, oso ona naizela ikusten dut. Beraz, nire bizitzako gertakari xumeenganako mina lortzearren, arrakastarik izan ez arren, Jainkoari eskerrak zoriontsu bizi da.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93