Bai, nire aita "aita" gisa deitzen diot, eta amaren ama, eremu bat baldin bada, bai fedearen eremua naiz

in #previous6 years ago

Eremura aurreratu naiz, nire aita arrebaren aita "aita" deitzea, "aita" deitzea nahi dut, hitzaren betetasuna aurkitu dezaket, nire hiru ahizpek eta nire aita "aita" deitzen diogu, ama Esanak aurpegi arreba handi bat ekarri digu, nahiz eta ez zuela esaten, agian "aita" postura ezin zuela maite izan, beste hitz bat eman zidan.
Esan nion nire lagunari: "Apu, deitu iezadazu aita, dei egin behar diogulako," esan nahi dut Butt dela "aita" hitza baino apur bat gehiago hazi dela, baina, beste era batera esanda, ezin dut "
Arrazoi beragatik ere ezin dut "aita" deitu.
Zergatik hitz egin duzu hitz honi? Aita, Papá, Papá, aita, papera, hitz horiek begi asko zeuden, lagun batek ez zekien, aita ari zara aitortzen, ezin al duzu deitu?
Izan ere, hitz horiek osagarri oso bat daukagu, herriko airearen osotasuna jaso dugu.

hh.png

Askok aita honi buruz asko idatzi dute, liburua atera da, filma atera da, zenbat gehiago! Beharbada aitaren gaia zaharra da, baina guztion gurasoak ez dira zaharrak, guztion aita beti da nagusi. Nire heroi buruz ere idazten dut ...

Aitak esan zuen: "Superstar sekretua, jendea maitasuna ez dela maitasun betean betetzen, baina haurtxoek maite ... Guztiak anaiak eta arrebak beldur gara, nire aita haserretuta nengoen, bere gogortasuna pentsatu nuen.
Maitatu besterik ez, baina aita gurea baino apur bat hobea izan daiteke, bazkari txiki batek barre egiten zuelako, haserretu egin ninduen, haserretu egin ninduen galdekizunetan, eskutitza eman zidan, batzuetan etxetik irten eta etxera deitu behar izan zuen. Pozoia bezala, ez nuen neure burua erosi edo nire telefonoan erosi nuen bi telefono erosi, pentsatu nuen nire aitaren aitak ez zuela aita krudela.

hh2.png

Labur esanda, nire aita zen nire egunkari pertsonalean idatzi nuen orri bat idatzi nuen, "Ezin dut ezer egin bizirik edo aita hobea izango naiz", aita da nire bizitzako kapitulu iluna ... "

Aitak maite nau, ulertu nuenean? Egoerari eusten bazaio edo hondatu egingo dut, beraz, izeba etxetik atera nuen korridorrean, non unibertsitatera sartu nintzen, tarteko urteak, azterketaren aurrean, unibertsitatera
Unibertsitateko buruaren burua, unibertsitateko lehendakaria, haserretu da nirekin, eta nirekin desmuntatu nahi nuen, unibertsitatetik, nire aita deitu nuen, beldurtu ninduen, baina ez ninduen berriro hilko. Ez nion ezer esan, aitak ez zuen negarrik Apu, Mebo Apu ezkondu zen bitartean, aita nagusira joan zen, Hezkuntza Idazkaria

Sort:  

You got a 4.81% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99