Începuturi, a venit timpul! Prezentare, introducere, sau cum vreți să-i spuneți :P.

in #prezentare6 years ago (edited)

wood-3157395_640.jpg
Source: Pixabay

Jurnal de om, 14 Martie 2018.

Încep cu acest articol, o călătorie, sper eu, frumoasă și plină de învățăminte.

Visez de mult la un loc al meu, ca orice român cred. Un loc în care să construiesc ceva care să depășească scurta si neînsemnata mea viață.
Am reușit în urmă cu un an, să îmi achiziționez un teren de 2500 metri pătrați chiar peste drum de casa părintească. Nici că se putea mai bine. Așa pot să fiu aproape de ai mei și să le fiu de ajutor oricând situația o cere, în același timp în care îmi construiesc visul.


În urmă cu câteva luni, am decis că este timpul să trec la acțiune. Poate că ar fi fost nevoie de mai multe, o stabilitate financiară în primul rând (meh). Iar Anglia îmi putea oferi asta, la fel cum mi-ar fi putut oferi multe altele. Toți cunoscuții mi-au spus că sunt un idiot, și poate sunt.
Dar sunt un idiot fericit :) . Fericit că pot face propriile alegeri și că îmi pot săruta copilul pe frunte înainte de culcare.


Așa că iata-mă aici, acasă. Fără aripi, însă cu indrăsneală .
Fără bani, dar cu un teanc de cărți citite. Mii de mulțumiri, Carti din tei!

Da, România este o țară prăbușită, plină de oameni înrăiți si corupți, dar este țara mea. O țară apărată cu sange de generații întregi. Eu doar trebuie să trăiesc aici și să mă asigur că las urmașilor mei un loc pe care să-l numească casă. Sincer, se simte precum o plimbare prin parc în comparație cu ce au avut de făcut strămoșii mei :) .


În același timp, România mai este și țara în care sunt oameni cărora le pasă. Oameni ca cei din Platforma Romania 100 , Declic, Fondul pentru Democratie, Recorder, Rise Project, și mulți alții. Mi-aș dori mult să pot adăuga acestei liste @steemromania.


Da, mi-ar fi fost mai ușor să mă mut în Anglia cu copilul și soția mea. Dar aș fi trăit o viață la mâna a doua. Aș fi trăit ca un nimeni fără demnitate, un câine pribeag fără nimic altceva decât poze frumoase pe facebook și o viață de închiriat.
Eu însă sunt un lup cu strămoși daci. Dumnezeul meu nu este același cu al patriarhului Daniel.
atentie.png
NU îmi pasă despre ce fac alții, și nu-i judec, pentru simplul fapt că nu le cunosc viața. Sper că am fost suficient de clar, AICI este despre mine!

Oricum, m-am intins prea mult. E timpul sa vorbesc despre ce fac eu aici :)

Bun, 2500 metri pătrați și peste 15 ani de visat, autoeducare, planificare, documentare. Ani în care am strâns experiență în: Construcții, instalații, electrică, electronică, IT, legumicultură, mecanică, psihologie comportamentală, leadership, negociere, customer service, barmanie, ospătărie, energie libera, autosuficiență, marketing&vanzari, antrepenoriat, dezvoltare personală, coaching, activism, voluntariat, public speaking, warehousing, livrări, asigurări, etc. .
Am studiat toate acestea in modul clasic, cel de dinaintea sistemului prusac de învățământ. Adică prin ucenicie, scolarizarea mea oprindu-se la sfarsitul gimnaziului.

  • Norocos fiind să traiesc în aceste timpuri, când cunoștințele sunt la îndemâna noastră, iar distanțele sunt usor de acoperit datorită avionului.
  • Norocos să am alături de mine o soție răbdătoare și înțelegătoare cu nebuniiile mele pentru mai bine de zece ani de acum.
  • Norocos să am un copil frumos si deștept.
  • Și nu în ultimul rând, norocos să am o viață iertatoare cu greselile mele.
    Cum ar veni, am tot ce imi trebuie pentru a trăi fericit.

Click pe asfințit pentru a vedea viitorul meu colț de rai :D.

thumbail pentru curtea 2u.jpg

P.S. Mai sunt și foarte arogant, sau cel puțin așa mi s-a spus :P.
O știți pe aia cu,

" iarba e mai verde la vecinu' " ?

Eu sunt vecinul ăla :))).

Sort:  

e frumos coltul tau de rai :D

În acest moment este doar pânza pe care îmi voi așterne visul. Într-adevăr, este o pânză frumoasă, plină de potențial :D. Mă bucur mult că îți place :).

Sper sa ne cunoastem cat mai multi si fata in fata :)

Frate, succes iti urez cu tot ce iti doresti! Si sper sa adugam atat @steemromania la lista aia, cat si sa adaugam organizatille din lista aia pe steemit.

Mulțumesc mult frate 😊. Trebuie să am succes. Am pus-o pe Steemit, nu mai pot da înapoi 😅. În rest, e cu muncă și răbdare.

Iti multumesc ca ne-ai impartasit si sincer din motivele pe care le-ai spus, am ramas si eu in Romania noastra..am calatorit in 7 tari si mereu dupa cateva zile petrecute acolo, vroiam sa ma intorc rapid. Sigur are legatura si cu instinctul nostru de bastina omenesc sau poate e doar sangele romanesc care ne circula prin vene la toti:). Iti doresc mult succes si voi face parte din echipa alaturi de care vei reusi sa dezvolti ceva minunat pentru tine, pentru noi si pentru toti ceilalti care vor face parte!

Felicitari! Iti dedic postarea ,,Viata este oglinda gandurilor tale", se aseamana perfect cu aspiratiile tale!

Ma bucur ca te-ai hotarat sa ramai in Romania, ai facut o alegere buna. Iti doresc sa fii fericit si sa reusesti in tot ceea ce iti propui!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62802.08
ETH 2941.62
USDT 1.00
SBD 3.59