You are viewing a single comment's thread from:

RE: Engineer or practical engineer? What to learn? What are the parameters for a decision?.

in #profession6 years ago

זו בעיה ידועה בישראל - יש איזו שאיפה מאוד סוחפת לתואר אקדמאי מתקדם, ואנשים מוכנים לעשות הרבה מאוד בשביל זה, כולל ללמוד מקצועות שהם לא מתחברים אליהם רק כדי להגשים את השאיפה הזו - שהרבה פעמים זו השאיפה של ההורים שלהם והם בכלל לא רוצים את המקצוע הזה לכשעצמו.
אנשים לומדים כמו חמורים רק בשביל להתקבל, ואז אם הם איכשהו מצליחים לצלוח את התואר, הם עלולים למצוא את עצמם תקועים לכל החיים במקצוע שמתיש אותם
גופנית ונפשית במקום ללכת על מה שמתאים להם ושהם יהנו ממנו - כסף ועיקרה זה חשוב אבל ההנאה והרגשתי השייכות למקצוע זה קריטי לעניין שהוא חלק כל כך משמעותי מהחיים.

אדם צריך בסוף לבחור מקצוע שהוא אישית מתחבר אליו ומתעניין בו, ושאפשר להתפרנס ממנו בצורה סבירה-מכובדת (יש גבול לאידיאלים, צריך גם לחיות ממשהו 😁).

Sort:  

מדויק!
אם תהיה רופא כמו שאתה כותב חחח
אנחנו על הגל..
אני רק אחדד , אם יש לך אדם שעובד רק מאידיאלים בדרך כלל אנשים ימצאו בו ערך ענק וישלמו לו על עצם היותו אדם שעובד מאידיאלים.
סטים חתימת פוסט.png

אני רק אחדד , אם יש לך אדם שעובד רק מאידיאלים בדרך כלל אנשים ימצאו בו ערך ענק וישלמו לו על עצם היותו אדם שעובד מאידיאלים.

וואי נעם הלוואי שאתה צודק בזה - אני עדיין לא בשוק אז קשה לי לחוות דיעה ברורה, אבל נניח מישהו שמת על פילוסופיה, גם אם הוא אידיאליסט לגמרי ורואים עליו שזו הנשמה והמהות שלו - עדיין יהיה לו קשה לעמצוא תעסוקה מתגמלת בתחום :( אני מעריך שצריך בכל זאת איזו פרקטיות בנושא.

אגב - יש לי פוסט חדש קטן על עיצוב לתחרות שעשיתי, אם בא לך להציץ :)

כן , צריכים להיות פרקטיים חחסטים חתימת פוסט.png

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91