Çevrimiçi oyunlar

in #prop2 years ago

Online oyunlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana öyle geliyor ki bu bir zaman kaybı. Onlarda ilginç olan ne anlamıyorum.

Sort:  

Aslında, çevrimiçi oyunlar, pandemi sırasında beni sık sık yalnızlıktan kurtarsalar da, gerçekten işe yaramaz bir aktivitedir.

Online oyunların gereksiz olduğunu düşünmüyorum. Çevrimiçi bir oyundan elde edebileceğiniz şeylerde her zaman olumlu bir şeyler bulabilirsiniz. Benim için bu, iletişim kurmanın yanı sıra hoş olmayan düşüncelerden uzaklaşmak için bir fırsat. Csgo skin satın alabileceğiniz https://dmarket.com/tr/ingame-items/item-list/csgo-skins numaralı siteyi bulunca csgo ile ilgilenmeye başladım. Bana öyle geliyor ki bu, oyun içeriğini çeşitlendirmenin harika bir yolu.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61285.21
ETH 2922.72
USDT 1.00
SBD 3.66