Przywitanie

in #przywitanie6 years ago (edited)

Siemka! Nazywam się Mateusz. W internecie występuje głównie jako Matkop12, ale niektórzy nazywają mnie Endżi.
Od października 2016 roku zajmuje się streamowaniem.
Przez cały okres przed zawitaniem tutaj streamowałem głównie na Twitch. Uzyskałem tam niespełna 200 followów.
Niestety moim zdaniem ta platforma (twitch) bardzo ogranicza możliwości rozwoju mniejszych twórców.
Stwierdziłem że spróbuje tutaj! Generalnie to interesuję się elektroniką, głównie składaniem PC-tów.
Jeśli potrzebował byś pomocy w tej dziedzinie śmiało pisz!
Dobra, na razie to tyle, mam nadzieje że razem stworzymy super społeczność!
Miłego dnia
~Matkop

Sort:  

Łelkom to maj hałs

Hi and welcome to Steemit @matkop12!

To find all your Steemit Stats, I developed a tool for you called SteemTracked

Welcome to Steem! Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem and we upvote our users to help them grow! Please feel free to download the Android app here and the iOS app here.

To get more upvotes, please join our Discord server here: https://discord.gg/N7Et97G

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72