produktet qe kisha ne nje karroce. dhe ngadalë hyri në aeroport.

in #qhb2 years ago

Më pas në orën 8:30 dola nga dhoma me makinë për në treg dhe arrita në treg rreth orës 11:30 ose 12. Shkova në treg dhe takova babain tim. makinë këtu në vend dhe unë do të shkoj në aeroport me makinën e babait tim.

Më pas mora gjithçka në makinën e babait dhe shkova me babanë në dhomë dhe shkova atje dhe pushova. Kur ishte ora e drekës shkuam në hotel dhe hëngrëm drekën dhe më në fund erdhëm dhe pushova për pak kohë. Koha ime e fluturimit ishte në 10 :30 pm ne oren Oman dhe bileta shkruante se fluturimi.Te gjithe duhet te hyjne ne aeroport 5 ore perpara asaj kohe, une dhe babai im arritem ne port 5 ore perpara fluturimit dhe i mora produktet qe kisha ne nje karroce. dhe ngadalë hyri në aeroport.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62737.73
ETH 2925.66
USDT 1.00
SBD 3.50