ramzan ke bare me jankariya

in #ramzan5 years ago

mere dosto aj me apko  ramjan ke bare me apko bata ne vala hu dosto  ramzan ka mahina har musalaman ke liye bohat hi many rakhta he ramzan ka mahina har musalaman ke liye bohat hi  many rakhta he yah mahina ha45r musalamn din me roja rakt te he or rat kom tarabi padte he or allah pak ki ibadat karte he .yah mahina har chopta ya bada allah pak ki ibadat me laga rehata he .dostro ramjan ka mahina aek aesa mahina he jo sal ke 12 mahine  se bhi ala mahina he jo har musalamn ko aek jud karta her .dosto ap ne dekha ho ga ke is mahine me har insan aek dusareki madd me laga rehata he .or yah mahina hi kuch aesa he jis me har musalamn roje rakhta he or allah ki ibadat me laga rehate he .


image source

Sort:  

This post has received a 6.63 % upvote from @boomerang.

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97