You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak zaistnieć na Steemit? Lizanie du... Post skierowany do flagujących i zgłaszających z braku wiedzy,zazdrości i bólu dupy

in #reakcja6 years ago
  1. Flaga to inaczej głos w dół, nie ma to nic wspólnego z flagowaniem takim jak na YT (czyli zgłaszaniem gdzieś tam). Jedyny głos w dół jaki dostałeś pochodził od @barbarossastudio. Prawdą jest, że określenie flaga może być mylące, ale po prostu taka jest tutaj nomenklatura.
  2. Post nie został usunięty, jedynie jest wyszarzony w interfejsie Steemit przez to, że miał sumę głosów w dół większą od głosów w górę. W blockchainie Steem przecież wszystko jest i nic nie zostało usunięte.
  3. Po głosie w dół od barbarossastudio suma była na zero i post nie był wyszarzony. To nastąpiło dopiero wtedy kiedy JA cofnąłem swój wcześniejszy głos (im niżej tym starsza operacja).
  4. Wszystko możesz podejrzeć tutaj: https://steemd.com/@smulu
  5. Jeśli jeszcze nie czytałeś, to polecam: https://steem.io/steem-whitepaper.pdf. Po przeczytaniu naprawdę łatwiej zrozumieć na jakich zasadach funkcjonuje Steem. Można np przeczytać, że flaga to po prostu głos w dół. Albo że nic z blockchaina nie zostanie usunięte.
  6. Nikt się na ciebie nie uwziął, przecież w kolejnym wpisie dostałeś głosy w górę i ode mnie i od @julietlucy:

Komentarz ten napisałem abyśmy mogli skupić się na faktach, a nie na domysłach. W razie pytań służę pomocą :)

Sort:  

Dzięki za opinie :) Wiem że masz rację ale poprostu samo ,,wyszarzenie" posta jak to nazwałeś boli. Może dlatego że to pierwszy raz taka systuacja i sie nie spodziewałem. Może dlatego że w post było włożone sporo wysiłku bo jednak nie było to głupie zdjęcie z tytułem. Sam nwm... Ale dziękuję wszystkim za wsparcie w każdej formie a uzytkowniczkę julietlucy na formum przepraszam.

Nie gniewam się. Powodzenia w następnych postach:)

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69321.61
ETH 3682.17
USDT 1.00
SBD 3.29