You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cofam wypowiedziane słowa!

in #reakcja6 years ago

Jeśli jeszcze nie kupiliśmy, to na miejscu ministra obrony narodowej, to bym teraz nagle wyraził opinię, że trzeba sprawdzić, czy rakiety ten na pewno mają parametry, których my potrzebujemy. Po przepchnięciu ustawy, jeśli to duży kontrakt, pojechałbym do Izraela szumnie ten kontrakt podpisać. :)
Ale żeby były polskie i zagraniczne media.

Sort:  

Apropos wyjazdu do Izraela, przypomniał mi się wypadek komunikacyjny premier Szydło parę miesięcy temu. Czy to był przypadek? Czy jej nagła dymisja może mieć coś wspólnego z naciskami naszych ,,przyjaciół" na szybke uregulowanie roszczeń?

Aż tak daleko bym nie szedł w domysłach, jeśli mam być szczery. Wydaje mi się, że jej dymisja to raczej gra wewnątrzpartyjna. Może właśnie wybrano Morawieckiego bo się sprawdził, a teraz przechodzimy w kolejną fazę, twardszej polityki i do tego potrzeba lidera. Ale to wszystko tylko moje domysły.

Ja też głośno myślę. Dzięki za odpowiedź.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67576.09
ETH 3762.34
USDT 1.00
SBD 3.72