Jestem Kibicem Real Madryt!!!

in #real6 years ago

W niedzielę obejrzałem spektakl, okraszony dziewięcioma bramkami. Real Madryt pokonał Gironę aż 6:3, a Cristiano Ronaldo kontynuuje operację Pichichi czterema golami. Ten mecz pozwolił Królewskim odrobić trzy punkty do Atlético i zbliżyć się do pozycji wicelidera, co może być bardzo ważne w kontekście nadchodzących tygodni i bezpośredniego spotkania między tymi ekipami.

Wiem że mistrzostwo jest już przegrane i zasłużenie wygra La Ligę Barcelona natomiast wciąż czekam na Finał Ligi Mistrzów pomiędzy Realem a Barceloną to będzie spełnienie moich marzeń,dwa marzenia mi się już spełniły Real wygrał La Desima oraz obronił jako pierwszy Ligę Mistrzów.

Bardzo też na transfer Roberta Lewandowskiego do Realu Madryt a wy o tym co sadzicie ma on sens.
Zapraszam do dyskusji
NoNG-Real-Madrid-dat-thoa-thuan-chieu-mo-sieu-tien-dao-lewandowski-01-1521365149-width700height420.jpg

Sort:  

To razem kibicujemy :) ostatni mecz LM oglądałem w Guatemali. Fajnie się ogląda LM o 13.45 w lokalnej knajpie :)

@suchy LM jest nasza!!! Miło Cię poznać ja w planach też porzucić swoje dotychczasowe życie i utrzymywać się wyłącznie z biznesu online daje sobie na to do 2/3 lat.Może się kiedyś spotkamy

Bardzo chętnie :) z moją drugą połówka chcemy otworzyć hostel w Ameryce Środkowej albo Południowej,więc będzie baza :)

Hej! Otrzymałeś losowo głos za swój post! Jeżeli chcesz uczestniczyć w projekcie związanym ze wspieraniem polskiej społeczności, to dodaj głos na ten komentarz :)
Jeżeli jesteś autorem postu i nie chcesz być losowany w przyszłości, to odpowiedz na ten komentarz "STOP", a zostaniesz dodany do listy "wyjątków".

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62875.98
ETH 2948.16
USDT 1.00
SBD 3.55