retro stil

in #retro5 years ago

Interesantne stvari u retro stilu, koje danas možemo videti u muzejima ili nekim Etno restoranima.

Ovako se nekada dobijalo vino pomoću ove mašine.

Glinene posude koje danas ne koristimo, služe za dekoraciju Etno restorana i podsećaju na prošlost.

Nekada su se čak i vesti prenosile preko radija, ljudima je bio od velikog značaja za razliku današnjice.


Takođe, želela bih da ukažem na to, da od ovog posta, benefikujem (poklanjam) 20% moje nagrade Zajednici Steem-Banat (@banat) za dobrobitne svrhe okolnih sela i mesta.

Beneficije mogu se uraditi jednostavno na SteemPeak.com sajtu, u njihovom Editor-u

Ujedno, apelujem sve korisnike koji žele da pomognu Zajednici Steem-Banat da imamo lepše okruženje domovine, i ako mogu nešto da daju od svojih nagrada u dobrotvorne svrhe sela i mjesta da se pomogne gde je to potrebno.

Steem-Banat Zajednica je jedna od retkih, iako je nova, ideja je ekstra, jer je to u mnogim mestima neophodno!


Ljubi vas vaša Maja

(Sadržaj teksta, kao i slike i video zapisi su moji lični i privatni podaci.)


Moji Profili na svim Decentralizovanim Steemit Blockchain Platformama (DSBP):

[Busy.org] [Ulogs.org] [SteepShot.io] [D.Tube] [Vimm.TV] [DSound.audio] [DMania.lol] [Memestagram.io] [DLike.io] [Steemit.com] [Stage.Steemiz.io] [Zappl.com] [Musing.io] [SteemEngine.net] [SteemHunt.com] [SteemPeak.com]

Kao i na svim ostalim Decentralizovanim Blockchain Platformama (DBP):

[Bit.Tube]

Sort:  

Gde to nađe, Majo moja!? Bacila si me u trans. Taman rekoh neću otvarati retro kafić...Idem na DM, imam par pitanja za tebe.

Hehe, eto našla, može da pitaš ja uglavnom sam uveče više na komp, neznam kad tebi odgovara? Da malo ćaskamo

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64107.21
ETH 3073.84
USDT 1.00
SBD 3.88