Scriu postarea pe Google TranslatesteemCreated with Sketch.

in #ro6 years ago

Bună! Am promis că scriu mai multe şi iată că a venit momentul. Scriu acest text în pagina Google Translate din Română în Engleză. În acest fel pot publica pentru comunitatea Steem de români care îmi citeşte postările pe contul @tonimese, şi cei din comunitatea Steem internaţională care urmăreşte contul @ntony. Scriu în limba română şi verific traducerea în acelaşi timp.

Cred că este bine să scriu despre lucrurile pe care le cunosc cel mai bine, pentru a evita neplăceri ulterioare. Ceea ce ştiu cel mai bine este ceea ce se petrece acum în jurul meu.

O problema a scrisului este că cititorul nu vede ceea ce vede scriitorul. Ca să rezolv această problemă pun o imagine în care apare lucrul despre care scriu.

image.png

După ce am scris postarea de zilele trecute mi-a venit această idee de a scrie postarea pe Google Translate si a o copia apoi pe busy.org. Este mai complicat lucrul cu două conturi şi cu traducător dar cred că scriu mai bine în acest fel pentru că sunt nevoit să citesc textul de cel puţin două ori înainte de a-l posta.

Cređ că au mai rămas de spus unele lucruri dar mă duc acum.

La revedere.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69715.93
ETH 3772.35
USDT 1.00
SBD 3.77