Despre GapInvest S.A.

in #scam5 months ago

PHOTO-2023-12-01-13-49-56.jpg

In aceasta postare vreau sa scriu despre experienta unei cunostinte cu Gap Invest.

Incep prin a spune ca este o fraudă.

Totul a inceput cu o reclama de-a lor prin care incuraja oamenii sa investeasca in firme românești ca Hidroelectrica.

Odata ce te-ai inscris ca vrei sa primesti informatii, cineva din partea lor te vor contacta.

Un prim lucru care trebuie sa-l faci este sa verifici platforma prin site-ul acesta

si-ti vei da seama ca este ceva in neregula cu ei: https://www.islegitsite.com

https://www.scamadviser.com/check-website/gapinvest.capital

Pe cunostinta mea a contactat-o un asa-zis analist financiar cu numele de ’Petru/Petre Adam.’ Cine stie care-i este numele real.

Aceasta este adresa lui de email: [email protected]

Nr lui de telefon: 0040-720-799750

Acest asa-zis analist financiar iti va cere sa investesti tot mai multi bani, promitand venituri mari in timp scurt si promitand tot felul de oportunitati.

Iti vor cere sa le trimiti bani prin crypto ATM sau sa faci plati prin crypto monede (de pe Revolut sau prin alte platforme).

Cunostinta mea dupa ce a depus $2050 printr-un crypto ATM, imediat a primit un telefon de la o persoana care s-a prezentat ca fiind de la compania cu ATM-ul.

Aceasta persoana i-a spus cunostintei mele ca a aparut o eroare si ca trebuie sa trimita inca o data aceiasi suma ca sa se deblocheze cealalta suma. Cunostinta mea n-a trimis.

Pe urma cand cunostinta mea a cerut sa i se returneze banii (pentru ca i s-a spus ca isi poate retrage banii oricand doreste), i s-a cerut comisioane de 10%. A platit un comision, doar ca sa i se spuna ca banii n-au intrat, ca a aparatu o eroare, etc.

Nici pana azi nu a reusit sa-si scoata banii.

Cunostinta mea a primit din partea Gap Invest o notificare ca banii ar fi intr-un cont pe Coin Base. Cand i-a contactat personal pe cei de la Coin Base, ei au spus ca NU lucreaza cu intermediari si ca acea notificare este falsa.

Au sunat-o pe cunostinta mea de la Gap Invest pretinzand ca sunt de la Banca ING. Cand am contactat ING-ul am descoperit ca ING-ul niciodata nu m-au contactat si ca nu stiu cine sunt GapInvest.

Cei de la Gap Invest in continu cer bani ca sa-ti trimita banii. Este o frauda!

Contactati politia aici: https://www.politiaromana.ro/ro/petitii-online

Poza nu stiu daca este reala cu Petru/Petre Adam. Dar aceasta poza o avea la avatar pe whatsapp.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61994.03
ETH 2917.97
USDT 1.00
SBD 3.62