You are viewing a single comment's thread from:

RE: Evrenin Tuhaf Halleri - Kuantum Fiziği (TURKISH/ENGLISH)

in #science6 years ago

Siz bu konuyla gerçekten ilgilisiniz. Bir kitap önerim olacak; popüler yorumlara sapmadan nispeten basit bir anlatımla parçacıkların dünyasını anlatır. Robert Gilmore'un Alice Kuantum Diyarı'nda kitabı. Bende kitap olduğu halde üşenmedim, sizin için PDF'ini de buldum: https://issuu.com/minervarinda/docs/alice_kuantum_diyar__nda-robert_gil
Ben issuu'ya üyeyim, dolayısıyla link'i açabilecek misiniz emin değilim ama üye olursanız link'i budur.
Çift yarık deneyini zaten güzel açıklamışsınız. Ama ilk kez bu yazıda karşılaşan biri olur ya ilgi duyarsa, en güzel anlatımlarından biri de şurada:

Sort:  

Kitabı okumuştum. Sicim teorisi hakkında birşeyler yazmak geldi şimdi aklıma. Gerçi çalışmam lazım biraz yazabilmek için.

Ah, sicim teorisi hakkındaki tüm bilgim The Big Bang Theory'de bahsedildiği kadar:) Onun dersi yoktu bizde. Yazın, okuyalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63894.44
ETH 3342.52
USDT 1.00
SBD 3.91