You are viewing a single comment's thread from:

RE: New research has found tourism to be much worse for the climate than previous anticipated, and estimates it to be responsible for 8 % of the global greenhouse gas emissions

in #science6 years ago (edited)

Fint at du set søkjelyset på turistnæringa når det gjeld klimautslepp @Valth
Det er ein faktor som er for lite framme hos styresmaktene våre. Eg er ikkje forundra over at dette talet no nærmar seg 10%.
Eg har vore heldig som har hatt høve til å kunna sykla på jobben, noko eg har gjort i meir enn 30 år.
Elles likar eg å feriera i Norge.
Som ivrig fiskar driv eg matauk på den måten. Elles likar eg å plukka bær, både blåbær, bjørnebær, tytebær og molter. Og i hagen har eg solbær.
Fangsten både av bær og fisk vert oppbevart i frysaren.
Dermed har eg ein del kortreist mat som er både god, sunn og nærande.

Med vennleg helsing
@Siggjo

Sort:  

Ja, du har rett i at det ikke er ofte man hører om alle de negative sidene som kommer som følge av turistnæringa, men vi har jo faktisk hatt en del debatt om cruiseskip inne i fjordene våre, da disse har et helt vanvittig høyt utslippsnivå.

Det er godt å høre at du er flink til å ta hensyn til miljøet, @siggjo! Man får kuttet store deler av sitt personlige utslippsbudsjett ved å spise kortreist mat, og minimere bruk av bil.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57453.27
ETH 2928.75
USDT 1.00
SBD 3.67