You are viewing a single comment's thread from:

RE: Scientists have a new tool to identified species; by sequencing environmental DNA (eDNA) to find all the species that lives in the environment

in #science6 years ago (edited)

Mange takk for ny informativ artikkel @Valth
Ja, her lærte eg noko nytt igjen. At det er noko som heiter miljøDNA (Environmental DNA),visste eg ikkje før eg las artikkelen din.
Det er eit svært breitt område du har kunnskap om. Du skriv ôg om kva nytte me kan ha av denne teknologien og at den kan vera meir effektiv enn andre metodar å skaffa seg kunnskap. Til dømes skaffa 22 vassprøvar med å undersøkja eDNA gjev meir info enn 3000 dykk og 400 videoar med beite.
Heilt fantastisk kva ein kan finna ut med slik undersøking.

Sort:  

Bare hyggelig det, @siggjo. Jeg er glad for å høre at du likte den :)

Det er veldig nytt ennå, og jeg vet ikke engang om det er noen som bruker det i stor grad her i Norge, men jeg ser for meg at det kan ha store bruksområder her til lands. For eksempel er det mange som jobber med å kartlegge hvilke arter av fisk vi har i forskjellige innsjøer (og vi har jo veldig mange innsjøer her i Norge), og tenk hvor mye raskere dette kan gjøre når vi kun trenger noen få vannprøver istedenfor å måtte fysisk fiske med garn for disse undersøkelsene.

God illustrasjonpå korleis teknologien kan koma til nytte her til lands ôg @Valth

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57842.09
ETH 2895.96
USDT 1.00
SBD 3.56