Bacteria Live Tattooed! (Bakterilerden Canlı Dövme Yaptı!)

in #science6 years ago (edited)


Yes, you did not read it wrong, scientists did it. Scientists have combined the wearable sensor technology with live bacteria with a three-dimensional printer, and it's a wonderful science event.

Evet, yanlış okumadınız, bilim adamları yaptı. Bilim insanları, giyilebilir sensör teknolojisini canlı bakterilerle üç boyutlu bir yazıcıyla birleştirdiler ve harika bir bilim etkinliği.

https://img-s2.onedio.com/id-554e7351077314aa0a5c4083/rev-0/w-635/listing/f-jpg-webp/s-77348dbaff9cd5a920cba9a42827ae1729de4c53.webp


First, the cell structure was found to be quite strong. These bacteria had to be strong enough to die against the energy of the three-dimensional printer. In addition, the printer is compatible with selected bacteria.

Birincisi, hücre yapısının oldukça güçlü olduğu tespit edildi. Bu bakterilerin, üç boyutlu yazıcının enerjisine karşı ölmeyecek kadar güçlü olması gerekiyordu. Buna ek olarak, yazıcı seçilen bakterilerle uyumludur.


Then, each chemically different bioreactor is selected one by one to combine the desired shape to make the desired tattoo. These bacteria are different because they are different from each other. Bacteria that behave like a system are reacting in harmony.

Ardından, arzulanan dövmeyi yapmak için, arzu edilen şekli bir araya getirmek için her kimyasal olarak farklı biyoreaktör teker teker seçilir. Bu bakteriler birbirinden farklı oldukları için farklı renktedirler. Sanki bir sistem çalışıyormuş gibi davranan bakteriler uyum içinde tepki verirler.

https://www.rts.ch/2016/07/24/08/38/7897902.image


Very stylish and colorful bacterial tattoos are also in motion. With this discovery scientists have stated that they will be able to develop highly beneficial and revolutionary technologies in human health in the future and produce wearable technological stimuli for health. With this wearable technology, people can learn through notifications when there is a missing or broken function in the body.

İnsanın elindeki çok şık ve renkli bakteri dövmeleri de hareket ediyor. Bu keşifle bilim insanları, gelecekte insan sağlığında çok yararlı ve devrim yaratan teknolojileri geliştirebileceklerini ve sağlık için giyilebilir teknolojik uyaranlar üreteceklerini belirttiler. Bu giyilebilir teknoloji ile insanlar, vücutta eksik veya bozuk bir işlevi olduğunda bildirimler yoluyla öğrenebilirler.

Sort:  

FAKE

haha just wantedto act like a youtube commenter for a second :D I saw this in steemittalk, showing this to @kralizec i know he will like it

Ben de tam yorum yazıyordum çok güzel içerik hazırlıyorsun dostum.

Türküm hacı 😊 yazılarını genellikle okuyorum, beğeniyorum.

ben seni yabancısanıyordum ingilizce yazdım hatta :)

Normal sorun değil :) sürekli takip ettiğim 50 kişi falan var onun dışında pek aktif olmuyorum 😊

ilginiz için çok teşekkür ederim hocam :) bende bundan sonra sizi takip edeceğim. öyle takibe takip için değil cidden yazılarınız gayet güzel ben zihin için önemli olan yazıları her daim okurum beni zihinden başka yazıların hiç birisi ilgilendirmez ve okumam benim için önemli olan zihin için yazılar

Teşekkür ederim. Ara ara gelirim yoruma. Daha sık rast geliriz, iyi geceler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62668.08
ETH 2908.37
USDT 1.00
SBD 3.58