You are viewing a single comment's thread from:RE: [스판 유쾌한 이벤트] 1억 그까이꺼 뭐 다 내가 쓰고 말테다View the full contextView the direct parentgreenlatte (73)in #sct • 7 years ago 다하며 살고 싶네요 헤~