What's wrong with this picture?

in #serbia6 years ago (edited)

20180326_193309.jpg

No, this picture it's not about having no sidewalk. That is normal in my city, though this also became normal.
Here is white car, just one normal driver. My car, the right one, parked in front of my parents house and the one in the middle... You dicede what kind of driver is he! Maybe he just do not know how to park. 😉

Sort:  

Don't you understand?

It's a BMW! He can park wherever he wants! =)

Yeah... They are Best Motors in the World. It's too bad when the monkey is behind the wheel! 🤣

hahahhah good one

svakodmevnica svih mesta u nasoj zemlji, doduse pohvale za one gde postoje trotoari. a msm da bi svako mesto bilo daleko lepse da ima bar to :)
a o parkiranju nemam reci, mada u glavnom gradu imas smesnijih slucajeva :D

Viđam i ja po mom gradu svašta, ali ne smem uvek da slikam. Koliko su besni, možda batine dobijem. Pre neki dan, vozim kroz neko smederevsko selo, lik je tako jurnuo pored mene, da sam ja odmah usporila. Osećaj neki. Posle par sekundi je s namerom udario lika koji je hodao trotoarom. Ja onako sleđena stanem iza, jer nisam verovala šta sam videla. Udaren dečko se diže, ovaj izlazi iz auta i počne da ga bije. Kada sam videla da izlaze neki ljudi iz kuća, bukvalno sam pobegla. Ko zna šta će budala da uradi sledeće. Tako da, nikad ne znaš ko je za volanom.

au, bukvalno si neduzan kriv, em te mogao ojaditi nevidjeno em ce da te istuce sto te ojadio. danas se covek boji da bude svedok iako zna da bi doneo pravdu nekome i to mozda a sebi jad na ledja jer ne zna sta moze sutra da mu se desi. onda covek shvati, u se i u svoje kljuse je izreka zlatna vredna. :)

Izgleda kao home ♡

Bez brige. Mene je jedan preticao sa ... desne strane....
Ima ih svakakvih.

Kod nas kada su napravili kružni tok, ljudi su išli preko njega! 🤣

Ne vidim sta ti ovde vidis nenormalno, zar se ovako ne parkira?! :D Jedino sto je meni cudno sto je takva kola parkirao na rupe, a ne ko covek u traci :D

Pa da se vidi ko je jači! Naš'o da se meri sa mojom A klasom! 🤣

hahahaha tacno! :D

Interesting photo. Thank for sharing, hehe. I'm Oatmeal Joey Arnold. You can call me Joey.

Congratulations @micika987! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62280.19
ETH 2997.56
USDT 1.00
SBD 4.08