Kovrtanj

in #serbiacontest5 years ago (edited)

IMG_20190110_203916.jpg

Mali Božić, Pravoslavci praznuju 14.januara, 7 dana nakon Božića.

U nekim selima je običaj da se pravi hljeb, koji se naziva Kovrtanj. Hljeb se mijesi kada se mijesi česnica, tj. od tijesta za česnicu odvoji se dio kojim se oblikuje Kovrtanj.
Njegov izgled je specifičan, jer se pravi u obliku kruga i šupalj je, ima rupu u sredini.
Ove godine sam pravila kovrtanj zajedno sa mojom trogodišnjom kćerkicom Sunčicom, a sve to je pratio iz svoje stolice moj devetomjesečni sin Vuk.

Tijesto sam zamjesila od brašna, soli, tople vode i kvasca.

Nakon što je odstojalo pola sata, premjesila sam.
IMG_20190110_191630.jpg

Napravila sam zatim 3 lopte, jer sam htjela da napravim kovrtanj u obliku pletenice.

IMG_20190110_191810.jpg

Svaku loptu sam razvaljala u duguljasti oblik i isplela pletenicu. Zatim sastavila u obliku kruga, i stavila u tepsiju za pečenje. Takođe sam odvojila dio tiijesta od kojeg sam napravila mali krst i stavila na kovrtanj.

IMG_20190110_192807.jpg

Premazala sam sa žumancetom i stavila da se peče.

IMG_20190110_193327.jpg

IMG_20190110_194407.jpg

Pečen kovtanj čeka mali Božić. Ječćemo ga za doručak. Od njega ću za doručak napraviti i poparu.
IMG_20190110_202726.jpg

Sort:  

Zaista lepo. Divan post. Samo bih volela da Vam dam jedan mali savet. Kada stavljate tag srebiacontest onda učestvujete u takmičenju za najbolju fotografiju i to samo sa jednim postom u okviru koga ne bi trebalo da bude više od 3 fotografije i to samo jednom nedeljno. Najbolje je da uđete u informacije ili poslednju objavu serbiacontest. Želim Vam sve najbolje.

Hvala Vam puno na savjetu, nisam znala :( moram to promjeniti. Nova sam pa mi je svaki savjet dobrodošao. Hvala Vam još jednom

Hvala Vam puno na savjetu. Nova sam pa tek učim :) i svaki savjet je dobrodošao. Nisam zaista znala za to.

Congratulations @mamadragana! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 100 upvotes. Your next target is to reach 200 upvotes.
You got your First payout

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking
SteemitBoard - Witness Update

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60625.76
ETH 2898.84
USDT 1.00
SBD 3.62