[VIDEO] Układanie kostki Rubika 4x4

in #share2steem5 years ago



Układanie kostki 4x4. Ułożyłbym szybciej gdyby nie jeden głupi błąd jaki popełniłem podczas permutowania krawędzi żółtego krzyża :-(

W kolejnych filmach będę układał co raz to większe kostki.

Wprowadzenie do kostki 4x4:

https://steemit.com/pl-artykuly/@tartsak/kostka-rubika-4x4x4-wprowadzenie

Recenzja kostki Shengshou 4x4 (układanej na filmie):

https://steemit.com/pl-artykuly/@tartsak/shengshou-4x4x4-recenzja

#share2steem #polish #pl-hobby


Arcy Ciekawe Youtube Channel


Posted from YouTube via Share2Steem

Sort:  

Kiedyś też układałem a teraz pamiętam tylko jak układać 3x3x3 i 2x2x2 :)
Szacun.

A dziękuję, dziękuję. Miło mi. Układasz może na czas trójeczkę? :)

Dziwne, bo u mnie wszystko działa.

Sprawdź teraz, bo coś zmieniłem.

Ok, kumam coś jest nie tak na Steemit tylko, bo jak sprawdziłem na busy.org to działa, film wyświetla się.
Kiedyś już z tym się spotkałem w przypadku jakiejś dziewczyny, i wtedy również było podobnie na jednym interfejsie działało, a na drugim nie, nie pamiętam, czy rozkminiliśmy to od czego to zależało :)

To dziwne. Mam nadzieję, że to nie moja wina.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95