Bizitzako lehenbiziko neska-eskolek eskola-bizitza amaitzerakoan irakatsi dute, SSC azterketak amaitu ondoren, hurrengo gelan geratuko lirateke.

in #sincere6 years ago (edited)

Anaiak arreba bat zen, gantz ederra neska zen, baina arazo bat izan zen denbora guztian barre! Zenbaitek diote: "Ehh hortzak atera eta barre egiten du.
Anaia arreba bi barreak dira
Egun batean, neska galdetu zidan,
Anaia maite al duzu?
Alaba ari naiz entzuten!
Pixka bat, eztarri larria esan nion,
Ez
Gozoa gustatzen zaizu
Imajinatu ez ulertzea, diot,
Ez dut jaten gozokiak.

hh.png

Ohah Ez nion esaten gozoa jan,
Nire sweet sweetie bezalakoa naiz.
Arrakastaz,
Zertan ari zara horri buruz hitz egiten?
Irakurri adimena, Bariaren kanabera ez baduzu!
Berriro barre egiten zuen neska barreak oso txarrak ziren,
Horretarako, erratza denbora guztian mantendu zen,
Gustatzen zait nola itxura duela.
Berretsi dut berriro.
Neska hau ez da irribarre egongo,
Orain beat egingo dut ratty rekin!
Ez dago arazorik hiltzean.
Benetan irribarre eginez gero,
10 gramoko ratan emango dut,

hh2.png

Ahaha ez al da hori jauna barre egiten?
Zorigaitz asko ematen dit,
Esan nion, eskua eman, eman eskua.
Nik hamar bari eman nizkion neskaren eskuan.
Neska isilik dago Bari garaian,
Pixka bat igaro ondoren ura ikusten ari dela ikusten dut!
Neska nintzen ikustean, oso txarra sentitzen dut, eta ez dut uste gehiago irakurri ahal izatea. Neska ama deitu nuen egun hartan,
Anti ezin dut irakatsi,

Ulertu ondoren, oso zoritxarra iruditu zitzaidan nire eskua lehenbailehen igotzeko,
Egun batez, neska deitu eta esan zuen.

Duela egun batzuk, nire lehengusina neskari buruz galdetu nion.
Neska mutiko edo mutiko batekin ezkonduta dago, bi urtez ezkonduta, neska suizidioa egiten du! Bihotza oso astuna zen suizidioa entzuteko. Nesken senarra eta aitaginarretako etxea jipoitu edo jipoitu ziren.
Oso zaila da heriotza goiztiarra onartzea.
Eta gorrotoa heriotzara bultzatzen duten neskatoei ematen zaie.

Begiak hezurrak malkoak oraindik nire begietan daude! Badirudi irakurketa mahaian eserita dagoela oraindik, irribarre egin behar duela. Bizitza erreala bitxia da

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86