דייטים גרועים

in #social6 years ago

הייתי ביותר מדי דייטים גרועים בזמן באחרון.

במקרים מסוימים אני מגיע ורואה משהו אחר לגמרי מהתמונות, ואז נכנס למוד של איך אני מסיים את זה כמה שיותר מהר בלי לפגוע יותר מדי שזה מאד בעייתי בשבילי כי אני לא אגיע , יסתכל ויגיד ביי. אני ידבר איתה איזה 15 -20 דק' ואנסה לכוון לזה שאנחנו לא מתאימים מסיבות אחרות.

במקרים אחרים המראה סביר אבל מדברים ומהר מאד רואים שאין התאמה באופי, אין התלהבות. במקרה מסויים אחת ממש סמסה בwhatsup כמעט כל הפגישה תוך כדי שהיא מעשנת, לא נתנה כלום מעצמה רק הקשיבה ולא אמרה שום דבר מעניין בזמן שאני מתאמץ כרגיל להציגאת עצמי בצורה הכי טובה שאני יכול.

במקרים היותר טובים הדייט זורם לכיוון טוב אבל מהר מאד וכבר בדיט השני או השלישי מבין שהיא רוצה להישאר דידים, יעני לשים אותי בפרנד זון.

לי האמת נמאס מזה, אני הולך לשנות גישה ולהתנהג אחרת. אני אפסיק לנסות לרצות נשים ולהגיד להם מה שאני חושב שהן רוצות לשמוע.
אני אגיד את האמת ואביע את התחושות האמתיות שיש לי באותם רגעים ויהיה מה שיהיה, אולי זה דווקא מה שיעזור.

Sort:  

הכי טוב תמיד להיות אמיתי ולהגיד את האמת

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06