Sonbahar; Aylardan ARALIK / Autumn; DECEMBER

in #sonbahar6 years ago (edited)

December 1, 2017
Sonbahar; bir başka deyişle hazan yani hüzün mevsimi. Kısalan günler, sararan yapraklar, yağan yağmurlar ve esen serin rüzgarlar hangimize hüzün vermez ki? Kimimiz gelip geçen ömrümüze yanarken, kimimiz sevgiliyle geçen güzel yaz günlerinin özlemini duyarız.

Autumn; in other words, the hazleness, that is the season of sorrow. The days that are short, the yellowing leaves, the falling rain, and the cool breeze blowing, do not give us sadness. While we somehow come to life, we long for the beautiful summer days with whom we love.

Aralık kış ayı mıdır? Sonbahar ayı mı? Sorusuna verilebilecek en güzel cevap; Aralık herşeye geçiş ayıdır. Sonbaharın kapısını kapatırsın kışın kapısını Aralık geldiğinde aralarsın. En önemlisi artık bahar bir adım daha yakındır.


Her sonbahar baharın habercisi değil midir aslında ? Her yaprak dökümü tekrar yeşillenmelerini sağlamak için.

Nasıl iş bu
Her yanına çiçek yağmış
Erik ağacının
Işık içinde yüzüyor
Neresinden baksan
Gözlerin kamaşır
Oysa ben akşam olmuşum
Yapraklarım dökülüyor
Usul usul
Adım sonbahar
Atilla İlhan

Bu şiiri ben çok severim. Kahve, yağmur ve kitap eşliğinde şiirleri ruhunda hissetmek mis gibi toprak kokusu üstüne sine sine.

23722725_1708838289188224_8042500070374942917_n.jpg

Veyahut yeni bir kitaba başlama sevinci... Her yaprağında yeni bir heyecan, tıpkı her düşen yaprağın verdiği umut dolu hayaller gibi. Ben Aralık kızıyım. Soğuk mevsimin kalpleri ısıtacak olan öğretmeni...

15356554_1263193087086082_815336002245560882_n.jpg

Sort:  

O zaman destek olma zamanı :) bu arada kış geliyor. Yazımı blogumdan okuyabilirsin. Ayrıca takip ettim seni :)

Cok teşekkür ederim ozan bey ☺

@ering has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an BiggerUpvote send 0.5 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an BiggerUpvote and a reSteem send 1.25SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

You following ☺

@minnowpond has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an BiggerUpvote send 0.5 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an BiggerUpvote and a reSteem send 1.25SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

İlkbahar ve sonbahar gibi geçiş mevsimleri her zaman güzeldir fakat yazla kışın tadı bir başka diye düşünmekteyim.

Elbette başka ☺

Soğukları çok sevmesemde her mevsimin bir başka güzel olduğunu ve yaşanması gerektiğini düşünüyorum...

Her mevsimin ayrı bir tadı var tabiiki... Ben kış ayında doğduğum için sanırım çok seviyorum. Bu arada Aralık 5 doğum günüm :)

Biz yaz çocuğu Aslan burcuyuz. 4 gün sonra kutlayalım o zaman :))

Aslan burcu iyidir :) Pekala salı gunu beklıyorum ;)

Aslan burcu hatrına voteledim. Küçük bir 4 cent katkım olsun :))

Çok tesekkur ederım doğum gunu hedıyesı olarak kabul edıyorum :)

O günün anlamı ile ilgili bir paylaşım yaparsanız o günde vote atarım :)

Kesın atıcam o halde :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62622.67
ETH 2944.91
USDT 1.00
SBD 3.61