You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kalendarium Muzyczne - 5 marca

in #sp-group5 years ago

@andzi76 przepraszam, że sie wtrącę ALE...
na zamieszczonym zdjęciu nie ma pana Frusciante tylko basista Flea oraz nowy, młody gitarzysta Red Hotów :P
także... zmień zdjęcie ;)

Sort:  

Tak wiem, ale przez te prawa do wykorzystania zdjęć nic ciekawego nie można znaleźć. Cieszy mnie że zwróciłaś na to uwagę, ktoś jednak patrzy na te moje posty :) Znalazłem jedno, ale nie wiem czy będzie lepiej, zaraz zamienię.

Git majezon :) aaa to nie wiedziałam, że aż taki problem jest z buziami celebrytów ;)
PS. sorki, że ja taka czepialska :P

Ha ha, a czepiaj się do woli :) Za to mam coś dla Ciebie, mnie się podoba, utwór znany ale jakie intro.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63316.73
ETH 3077.03
USDT 1.00
SBD 3.87