You are viewing a single comment's thread from:

RE: Barbórka – święto mojej ukochanej babci

in #sp-group5 years ago

Dyziu moja babcia też ma na imię Basia i mogłabym jej powiedzieć większość tego co tutaj napisałaś...
Też zawsze dzwonie do niej z problemami czy pytaniami jak mam przyrządzić mięso, też kocham ją najmocniej na świecie i z wzajemnością. Z całej mojej rodziny jest jedyną osobą z którą czuję taką więź, a kawałek za nią dziadek.
Ten wpis jest dla mnie bardzo osobisty i wzruszający.
A babcia właśnie siedzi obok mnie. Życzenia od siebie już jej złożyłam w dniu jej święta, popłakałam się. Chciałam jej dziś przeczytać co ty napisałaś dla swojej babci, ale to jest takie "moje" i do mojej babci, że nie dałam rady.
Możemy sobie pogratulować tak wspaniałych babć <3

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63313.23
ETH 3079.99
USDT 1.00
SBD 3.89