Nie lubię tego, bo... # Wielki Konkurs Narzekaczy

in #sp-group6 years ago (edited)

paper-3033204_1280.jpg

1.Której postaci z seriali najbardziej nie lubisz i dlaczego?
- Wszystkich nie lubię dlatego dobrych kilka lat temu przestałem oglądać telewizję.

2.Najgorsza pora roku to...? Dlaczego?
- Zawsze ta która jest aktualnie. Gdy jest lato za gorąco... kiedy zima to za zimno... jesienią zbyt mokro a wiosną hmmm to ta pora którą chyba lubię ( to chyba nie o tym miało być :D ). Tak wiosna jest OK... nie licząc dookoła latających pyłków budzących się kleszczy, komarów, wilków i NIEDŹWIEDZI ;)

3.Czego nie lubisz w ludziach i dlaczego?
- Ludzkiej pychy. Uważamy się za najinteligentniejszy gatunek a według mnie jesteśmy najbardziej ignoranckim gatunkiem jaki wyewoluował w tej części wszechświata.

4.Zwierzak, którego nigdy nie chciałbyś / chciałabyś spotkać na swojej drodze to...? Dlaczego?
- Małego białego pluszowego misia. Podobno to demoniczne mroczne istoty.

5.Nie lubię muzyki typu... Dlaczego?
- Nie lubię muzyki tej której danego dnia nie mam ochoty słuchać ;)

6.W mojej pracy najbardziej irytuje mnie...
- Najbardziej w mojej pracy irytuje mnie to że odbiera mi tak dużo czasu.

7.W ludziach najbardziej wkurwia mnie...
- W ludziach ponoć najbardziej wkurwia nas to czego sami w mniejszej lub większej skali doświadczamy/doświadczyliśmy/obawiamy się doświadczyć. Hmmm no ten tego a więc tak...
Poproszę o inny zestaw pytań :D

8.Najbardziej irytujący film to.. Dlaczego?
- Całe kino oparte o klasyczny amerykański schemat: Dobrze>>>Źle>>> Kryzys>>>Dobrze>>>Happy End

9.Najgorsza gra to.. Dlaczego?
- Ta w którą nie ma z kim pograć. Każda gra bez rywala jest beznadziejna.

10.Nigdy nie zjem... Bo?
- Czy nigdy to nie wiem (nigdy nie mów nigdy) ale z ogromną dozą prawdopodobieństwa nie zjem już nigdy mięsa. Dlaczego? Bo śmierdzi padliną:D

11.Najgorsza knajpa to..? Dlaczego?
- Wszystkie w których jest alkohol;) Dlaczego? Nie pije alkoholu.

12.Na urlopie najbardziej denerwuje..? Dlaczego?
- Moje podejście... gdy nie mogę doczekać się urlopu a gdy ten się rozpoczyna to ja już odliczam dni do jego końca zamiast się nim cieszyć :( (a tak przy okazji... CHOLERA 4 dni i znów mi się aktualny urlop skończy)

13.Moja cecha, która najbardziej mnie denerwuje to..? Dlaczego?
- Empatia. Jestem w stanie zrozumień bardzo wiele ludzkich zachowań... zbyt wiele ;) Próba zrozumienia wszystkich i wszystkiego jest bardzo męcząca ;(

14.Najbardziej irytujący celebryta to..? Dlaczego?
- Może to dziwne dla większości lecz jak w przypadku pytania pierwszego... kiedyś byli wszyscy. Odciąłem się od TV i nie śledzę niusów w sieci a gdy w radiu odpalają się wiadomości zmieniam na CD więc nawet nie wiem kto po tylu latach jest celebrytą w naszym kraju.

15.Ten konkurs jest irytujący, bo..? Dlaczego?
- Ten konkurs jest irytujący, bo.. zmusza ludzi do myślenia, a to spory wydatek energetyczny ;)

Odpowiedź na temat https://busy.org/@dyzia/nie-lubie-tego-bo-wielki-konkurs-narzekaczy

@dyzia BRAWO!!! :)


horse-2573655_640.png

@michalx2008x
PL:"Bądź zmianą, którą pragniesz ujrzeć w świecie"
EN:"Be the change you want to see in the world"
divider-36856_1280.png

Sort:  

This post has been upvoted for free by @microbot with 5%!
Get better upvotes by bidding on me.
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @microbot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Punkt 4- zgdza się, potwierdzam, małe białe misie są bardzo podstępne i niebezpieczne.

Krwiozercze nawet! :)

Congratulations @michalx2018x! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 500 upvotes. Your next target is to reach 600 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68636.49
ETH 3719.81
USDT 1.00
SBD 3.75